اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت گرفت؛

توزیع بیش از 500 هزار هدیه رهبری بین دانش آموزان روستایی کشور

خبرگزاری فارس: مدیر توزیع اقلام هدایای رهبری انجمن خیریه علوی گفت: امسال بیش از 500 هزار بسته هدیه از طرف مقام معظم رهبری بین دانش‌آموزان روستایی کشور توزیع شده است.

توزیع  بیش از 500 هزار هدیه رهبری بین دانش آموزان روستایی کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران، احمدرضا قلی‌پور ظهر امروز در جلسه هماهنگی توزیع اقلام هدایای رهبری که در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد، اظهار داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی در مناطق مرزنشین همچنین توزیع هدایای متصل به دستگاه ولایت و متبرک به انفاس قدسی رهبر معظم انقلاب باعث تقویت مبانی وحدت بین اقشار مختلف مردم اعم از شیعه و سنی می‌شود به طوری که این قبیل هدایا صرف‌نظر از وجهه مادی آن برکات معنوی زیادی برای دریافت‌کنندگان در بردارد.
وی افزود: اغلب دانش‌آموزان این شهرستان از وضعیت نامناسب مالی خانواده‌های خود رنج می‌برند و در محرومیت به سر می‌برند و دغدغه فکری آنها و خانواده‌هایشان فقط تحصیل کردن نیست بلکه با وجود داشتن جثه کوچک برای تامین معاش خانواده خود تلاش می‌کنند از این رو کمک مالی به والدین نیز یکی از مهمترین مسئولیت‌های آنها محسوب می‌شود که به طور قطع پرداختن به این قبیل مسائل به بروز مشکلات درسی منجر شده و گاهی هم از ادامه تحصیل باز می‌مانند.
این مسئول به ارتباط مستقیم مشکلات مالی خانواده‌ها با ضعف تحصیلی دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان مستعد چالدران از هر لحاظ به دریافت کمک‌های مادی و معنوی نظام جمهوری اسلامی نیازمند هستند که این کمک‌ها اگر از ناحیه ولی امر مسلمانان جهان صورت گیرد برای زندگی دانش‌آموزان موجی از برکات و روزی مضاعف را به همراه دارد.
قلی‌پور وضعیت اقتصادی چالدران را نامطلوب ارزیابی کرد و گفت: با وجود اینکه چالدران با کشور همسایه یک مرز طولانی دارد اما مردم آن با مشکلات مالی زیادی روبه‌رو هستند چرا که از فرصت مرز به نحو مطلوب استفاده نشده است و با این وصف مسئولان باید بیش از بیش به توسعه و عمران این شهرستان با هدف ارتقای رفاه مردم توجه کنند.
مدیر توزیع اقلام هدایای رهبری انجمن خیریه علوی نیز در این جلسه به توزیع 13 هزار هدیه رهبری در مناطق مختلف آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: این هدایا در دو شهرستان چالدران و پیرانشهر بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار و روستایی توزیع خواهد شد تا نسل جدید با دریافت این هدایا با شان و منزلت مقام معظم رهبری آشنا شوند و با ایجاد ارتباط قلبی فاصله‌های فیزیکی از بین برود.
نعمت‌الله‌زاده تصریح کرد: برای توزیع اقلام فوق، نمایشگاهی در سطح شهرستان برپا خواهد شد تا دانش‌آموزان اقلام مورد پسند خود را انتخاب کنند به طوری که در بین این هدایا برای دانش‌‌آموزان پسر پیراهن، شلوار، کفش و برای دانش‌آموزان دختر مانتو، شلوار و کفش از طرف انجمن خیریه علوی متصل به نهاد رهبری تهیه شده است که طبق سلیقه و نیاز آنها اهدا می‌شود.
مدیر توزیع اقلام هدایای رهبری انجمن خیریه علوی در پایان اظهار داشت: امسال بیش از 500 هزار بسته هدیه از طرف مقام معظم رهبری بین دانش‌آموزان روستایی کشور توزیع شده است که امیدواریم این قبیل اقدامات فرهنگی به مانوس شدن نوجوانان و نونهالان با آرمان‌های انقلاب منجر شوند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول