اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

کوثری در گفت‌وگو با فارس:

برای تحقق بیانات رهبرانقلاب در جمع دانشگاهیان باید اتاق فکر تشکیل دهیم

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس تأکید کرد که سخنان بسیار مهم رهبر معظم انقلاب در جمع دانشگاهیان کرمانشاه باید توسط اندیشمندان و تئوریسین‌ها تبیین شود.

برای تحقق بیانات رهبرانقلاب در جمع دانشگاهیان باید اتاق فکر تشکیل دهیم
اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران و نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اهمیت بیانات رهبر معظم انقلاب در سفرشان به کرمانشاه، اظهار داشت: هر یک از مسئولان کشور باید آن بخش از بیانات رهبر انقلاب که مربوط به وظایف خودشان می‌شود را نکته‌برداری و اجرایی کنند.

وی افزود: مسئولان کشور باید فرمایشات معظم‌له را برای اجرایی کردن دسته‌بندی کرده و برنامه‌ریزی کنند.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر همین اساس یادآور شد: دفتر مقام معظم رهبری نیز می‌تواند نسبت به جمع‌بندی و دسته‌بندی بیانات حضرت آقا اقدام کرده و بخش‌های مربوط به هر یک از دستگاه‌ها و نهادهای کشور را به عنوان سیاست‌های کلان نظام، ابلاغ کند.

به گفته وی، انتظار مردم از مسئولین این است که سخنان رهبر فرزانه انقلاب را به عنوان سیاست‌های کلان مشخص و برای اجرایی کردن آن، برنامه‌ریزی کنند.

اسماعیل کوثری بر همین اساس تصریح کرد: اگر بیانات حضرت آقا اجرایی نشود، این مسئله نشان‌دهنده کوتاهی ما در انجام وظایف‌مان است.

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  اجرایی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری را نیازمند اراده مسئولان کشور دانست و تأکید کرد: هر فردی به راحتی متوجه صحبت‌های حضرت آقا می‌شود، بنابراین بهتر است اتاق‌های فکری برای "نحوه اجرایی کردن" فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در دستگاه‌های اجرای ایجاد شود.

نایب رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس با اشاره به مباحث تئوریک مهم مطرح شده توسط رهبری انقلاب در دیدار با دانشگاهیان کرمانشاه تأکید کرد که این سخنان بسیار مهم باید در کانون توجهات اندیشمندان قرار گرفته و توسط رسانه‌ها و تئوریسین‌ها تبیین شود.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول