اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

عفت شریعتی در گفت‌وگو با فارس

بیانات رهبر انقلاب در کرمانشاه «دکترین کلان نظام» است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه بیانات رهبر انقلاب در جریان سفر به کرمانشاه "دکترین کلان نظام" است، تأکید کرد که برنامه‌ریزی و عملیاتی‌شدن دکترین نظام که در بیان رهبر انقلاب مطرح شد، بر عهده قوای سه‌گانه و مسئولین عالی نظام است.

بیانات رهبر انقلاب در کرمانشاه «دکترین کلان نظام» است
عفت شریعتی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جریان سفر به کرمانشاه گفت: ما همیشه از آن زمان که رهبر معظم انقلاب زعامت امت اسلام را بر عهده گرفته‌اند، شاهد بودیم که ایشان مسائل گوناگون منطقه و کشور را به طور دقیق و بسیار هوشمندانه تبیین فرمودند.

وی افزود: رهبر انقلاب در جریان سفر به کرمانشاه نیز همچون گذشته فرمایشات جامع الاطرافی را بیان کردند که این بیانات بیشتر خطاب به روسای قوا و مردم بود.

نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه بیانات رهبر انقلاب در کرمانشاه، برنامه‌های کلان نظام در آینده بود، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنانشان توطئه جدید توطئه‌گران بین‌المللی را خنثی کردند.

"امروز در شرایطی که موج بیداری، ملت‌های منطقه و جهان را فرا گرفته است باید بیانات رهبری در کرمانشاه بصورت کاربردی و عملیاتی در دستور کار سران قوا و مسئولان عالی نظام قرار گیرد."

شریعتی همچنین اضافه کرد: رهبر انقلاب در سفر به کرمانشاه دکترین نظام را در حوزه‌های گوناگون سیاسی، اقتصادی، بین‌المللی، اجتماعی و فرهنگی تبیین فرمودند، دکترینی که بسیار شفاف و دقیق بود.

وی با بیان اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب در کرمانشاه طوری نبود که کسی بخواهد موضوع جدیدی را از آن بیرون بیاورد، تأکید کرد: بیانات رهبر انقلاب بسیار شفاف بود اما برنامه‌ریزی و عملیاتی‌شدن دکترین نظام که در بیان رهبر انقلاب مطرح شد، بر عهده قوای سه‌گانه و مسئولین عالی نظام است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول