اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با برگزاری یادواره شهدای میلاجرد؛

ماکت 13 عملیات دفاع مقدس به نمایش درمی‌آید

خبرگزاری فارس: بخشدار میلاجرد از ساخت ماکت 13 عملیات از عملیات‌های دفاع مقدس همزمان با برگزاری دومین یادواره 75 شهید شهر میلاجرد خبر داد.

ماکت 13 عملیات دفاع مقدس به نمایش درمی‌آید
حجت‌الله نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: یادواره 75 شهید بخش میلاجرد 29 مهر ماه در محل مهدیه شهر میلاجرد برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در این یادواره ماکت 13 عملیات از عملیات‌های دفاع مقدس در قالب نمایشگاه دفاع مقدس در جنب محل برگزاری این یادواره به نمایش گذاشته خواهد شد.
بخشدار میلاجرد گفت: نخستین یادواره شهدای میلاجرد سال گذشته برگزار شد و امسال دومین یادواره با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب فرمانده قرارگاه عمار و خاطره‌گویی سردار محسن کریمی فرمانده تیپ یکم‌ 71 روح‌الله استان مرکزی برگزار می‌شود.
نصیری با اشاره به برنامه‌های جنبی این یادواره خاطرنشان کرد: در این یادواره نمایشگاه دفاع مقدس در محل برگزاری یادواره برپا می‌شود که در آن علاوه بر ساخت ماکت، تجهیزات و ادوات نیمه سنگین نظامی، محصولات فرهنگی، عکس و تصاویر شهدا، صنایع دستی و... به مدت یک هفته به نمایش گذاشته خواهد شد.
وی از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی در این یادواره خبر داد و اظهار کرد: برگزاری یادواره های شهدا، احیای تفکر شهید و شهادت است و محتوای این برنامه‌ها باید در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی و آرمان‌های والای شهدا تدوین و اجرا شود.
بخشدار میلاجرد تاکید کرد: شهدا عزیزترین انسان‌ها در بارگاه الهی هستند و ما وظیفه داریم برای احیای فرهنگ و تفکرات آنها در جامعه‌ای که هر روز به وسیله شیاطین تهدید می‌شود تلاش کنیم.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول