اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد مازندران:

طلب‌های طرح دریا را وصول نکردیم/بزرگداشت روز مازندران نیاز به تامین اعتبار دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: پرداختی‌های طرح دریا را وصول نکردیم و برای برگزاری روز ملی مازندران نیاز به تامین اعتبار داریم.

طلب‌های طرح دریا را وصول نکردیم/بزرگداشت روز مازندران نیاز به تامین اعتبار دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی روز ملی مازندران با اعلام اینکه جشن روز ملی مازندران همزمان با جشن ولایت در استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: همه نهادهای فرهنگی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن روز ملی مازندران نیاز است همکاری منسجم داشته باشند.
وی تصریح کرد: باید تلاش شود که مکان برگزاری جشن ملی مازندران نوعی با فرهنگ و آداب مردم مازندران سنخیت داشته باشد و برنامه‌ریزان تلاش کنند مکان برگزاری روز ملی مازندران در طبیعت سرسبز استان باشد و فضا برای حضور آحاد مردم تعیین شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: در برگزاری روز ملی مازندران باید تلاش کنیم تا حضور آحاد مردم را در همایش داشته باشیم و از نخبگان ملی مازندرانی نیز در این روز دعوت شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تاکید کرد: حضور نخبگان ملی مازندرانی نقش اثرگذاری در معرفی این روز در سراسر کشور دارد و مازندران به لحاظ برد بالای علمی و فرهنگی که دارد داری‌ چهره‌های ملی زیادی است.
وی از تدوین و تالیف 30 کتاب که در راستای فرهنگ و هنر مازندرانی خبر داد و بیان داشت: تجلیل از شعرا و نخبگان ملی و کشور نیز باید در برنامه کاری قرار گیرد.
ابراهیمی خواستار مشخص شدن بودجه فرهنگی مناسب برای روز ملی مازندران شد و تاکید کرد: برای برجسته کردن این روز که مصادف است با ولایت‌مداری دیار علویان باید بودجه مناسبی تخصیص داده شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: برای  بودجه‌های ارگان‌های فرهنگی برنامه از قبل تعیین شده تعریف شد و متولیان بودجه برای برگزاری این روز منابع مالی اختصاصی به این روز اختصاص دهند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به برگزاری طرح‌های دریا یادآور شد: با بودجه فرهنگی که برای سایر برنامه‌ها در اختیار داشتیم برای اجرای کارهای فرهنگی در طرح دریا هزینه کردیم که هنوز طلب مالی طرح دریا را دریافت نکردیم.
وی در پایان با تاکید بر اینکه بودجه‌های فرهنگی در اختیار ما از قبل برنامه تعریف شده مشخص دارد از برگزاری جشن بزرگ سینمایی جوان طی روزهای آینده خبر داد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول