اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکشنبه آینده؛

وزیر اقتصاد استیضاح می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از استیضاح وزیر اقتصاد خبر داد و گفت: یکشنبه آینده استیضاح وزیر اقتصاد اعلام وصول می‌شود و به احتمال زیاد استیضاح وی رای می‌آورد.

وزیر اقتصاد استیضاح می‌شود
جبار کوچکی‌نژاد لحظاتی قبل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه استیضاح وزیر اقتصاد در دستور کار طراحان استیضاح قرار دارد، اظهار داشت: به دلیل تاخیر در گزارش کمیسیون اصل 90 بحث‌هایی مطرح شد و روز یکشنبه آینده احتمالا استیضاح وزیر اقتصاد اعلام وصول می‌شود.
وی درباره دلایل استیضاح وزیر اقتصاد عنوان داشت: سید شمس‌الدین حسینی وزیر اقتصاد به دلیل عدم اجرای قانون در حوزه وزارت اقتصاد و دارایی از جمله یارانه‌ها استیضاح می‌شود.
نماینده مردم رشت در مجلس بحث فساد مالی در سیستم بانکی، برخی مشکلات حوزه اقتصادی و هدفمندی یارانه‌ها را از جمله دلایل دیگر استیضاح وزیر اقتصاد عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه حدود 30 نماینده مجلس استیضاح وزیر اقتصاد را امضا کرده‌اند، یادآور شد: با توجه به مشکلات موجود و اینکه وزیر مدافعی در مجلس ندارد بنابراین پیش‌بینی می‌شود استیضاح وزیر اقتصاد رای بیاورد و وی برکنار شود.
کوچکی‌نژاد جلسه روز گذشته کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را بررسی گزارش وزرای اقتصاد و نفت و رئیس کل بانک مرکزی عنوان کرد.
وی تصریح کرد: وزرا گزارشی از فروش نفت و درآمدهایی که از این طریق حاصل شد را مورد بررسی قرار دادند و از آنجا که گزارش رئیس خزانه کشور و رئیس بانک مرکزی هماهنگ نبود کمیته‌ای از طرف کمیسیون برنامه و بودجه مجلس انتخاب شد که گزارش دقیقی را در جلسه بعدی به صورت کتبی بیاورند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: 10 نفر از نمایندگان نیز نامه‌ای درباره مشکلات اجرایی بودجه و دریافت‌ها و پرداخت‌های خزانه و بانک مرکزی به امضا رساندند که در روز سه‌شنبه آینده به همراه گزارش روسای مذکور بررسی می‌شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول