اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین:

نداشتن بصیرت سبب شکست می شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید مردم‌شناسی و فرهنگ‌شناسی را فراگرفته و با بصیرت نسبت به مسائل عمل کنیم زیرا نداشتن آگاهی سبب شکست می‌شود.

نداشتن بصیرت سبب شکست می شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام محمد کدخدایی ظهر امروز در آخرین روز از چهارمین همایش نقش شجره طیبه صالحین در مشهد اظهار داشت: با توجه به حجم زیاد توطئه دشمن در کشور و انقلاب اسلامی، اما به‌دلیل وجود بارگاه امام هشتم نظام اسلامی و مردم بیمه شده‌اند و باید قدر نظام، امام رحل(ره)، ولایت و همچنین مجاورت با امام رضا(ع) را بدانیم.
وی موقعیت‌شناسی بسیج از شرایط مختلف جامعه را امری ضروری عنوان کرد و گفت: بسیجی باید شرایط سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه را بشناسد و اگر از شرایط آگاهی نداشته باشد نمی‌تواند تصمیم‌گیری خوبی داشته باشد.
کدخدایی افزود: همچنین باید مردم‌شناسی و فرهنگ‌شناسی را فراگرفته و با بصیرت نسبت به مسائل عمل کنیم زیرا اگر از روی نداشتن شناخت کامل کاری را انجام دهیم حتما شکست خواهیم خورد.
نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر محکم‌تر شدن پیوستگی بین بسیج و ولی‌امر گفت: پیوستگی بسیجیان با امام بسیجیان باید محکم‌تر شود.
وی به بازخوانی حوادث گذشته تاکید کرد و ادامه داد: همیشه باید حوادث و اتفاقاتی که در گذشته رخ داده را بازخوانی کرد تا به‌ وسیله آن بتوان نقاط مثبت را تقویت و نقاط ضعف را پوشاند و از تجربیاتی که بدست می‌آید برای مقابله با حوادث جدید استفاده کرد.
در ادامه این مراسم جانشین سپاه محمد رسول‌الله تهران گفت: امروز دشمن از مسجد بیشتر از موشک می‌ترسد و برای مقابله با این‌ها دست به اقداماتی زده است.
سردار احمد ذوالقدر با بیان اینکه تهدیدی که اکنون کشور را هدف گرفته سخت‌تر از جنگ مسلحانه است، اظهار داشت: این تهدید متفاوت‌تر از تهدیدات قبل و بعد از انقلاب است، که به وسیله آن افکار و اندیشه جوانان ما را نشانه گرفته‌اند.
وی گفت: دشمن در جنگ برای خانواده‌ها، جوانان، نوجوانان، پسران و دختران کشور ما برنامه‌های مختلفی دارد و ما برای مقابله با این تهدیدات نیازمند ابزار هستیم.
جانشین سپاه محمد رسول‌الله تهران با اشاره به اینکه هر فردی در کار و تولیدی که دارد باید ابتدا عقاید را بسنجد، ادامه داد: آنچه که اهمیت دارد این است که باید تلاش کرد تا انسانی متعالی تربیت کنیم.
وی گفت: نیازمند بصیرت و معرفت هستیم و باید باور دینی و معرفت دینی را در حلقه‌های صالحین ارتقا دهیم زیرا معرفت دینی امروز ما همان پیشانی بند دیروز ما است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول