اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

حجت‌الاسلام نیکبخت:

خانواده‌های ارتشی به عنوان الگوی بصیرت و ادب در بین مردم شناخته می‌شوند

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: خانواده‌های کارکنان زحمت‌کش و خدوم نیروی زمینی ارتش و نیروهای مسلح به عنوان الگوی بصیرت و ادب در بین مردم ولایت‌مدار کشورمان شناخته می‌شوند.

خانواده‌های ارتشی به عنوان الگوی بصیرت و ادب در بین مردم شناخته می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس، اولین دوره بصیرت افزایی کارکنان پایور نیروی زمینی ارتش که از روز شنبه آغاز شده بود امروز با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.

این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام نیکبخت جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر علی آراسته معاون هماهنگ‌کننده نزاجا، جمعی از فرماندهان و معاونین اداره عقیدتی سیاسی ارتش نزاجا و بالغ بر 300 نفر از همسران کارکنان نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

نیکبخت با اشاره به لزوم بصیرت‌افزایی نیروهای مسلح و تاکید فرماندهی کل قوا بر این امر، اظهار داشت: خانواده‌های کارکنان زحمت‌کش و خدوم نیروی زمینی ارتش و نیروهای مسلح به عنوان الگوی بصیرت و ادب در بین مردم ولایت‌مدار کشورمان شناخته می‌شوند و شما باید تلاش کنید که الگوی مناسبی برای دیگر کارکنان و اقشار جامعه باشید.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به محیط فرهنگی مناسب شهرک‌های سازمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: این محیط‌های پاک می‌تواند جایگاه رشد و تعالی بهترین فرزندان برای این مرز و بوم باشد.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به تربیت و جایگاه مهم خانواده در این امر خطیر، خانواده را به عنوان اساسی‌ترین و اولین جایگاه تربیتی در جامعه دانست و مؤثرترین افراد در این امر مهم را پدر و مادر خواند و در خصوص محبت و چگونگی شکل‌گیری شخصیت کودکان به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی در پایان سخنانش با اشاره به استقبال گسترده از این همایش و تاثیر آن بر خانواده‌های نیروهای مسلح گفت: ان‌شاءالله این‌گونه همایش‌ها ادامه داشته باشد و ما بتوانیم به وظیفه خود در قبال همسران و خانواده‌های فداکار ارتش به خوبی عمل نماییم.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام شیرزه‌حق، معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی در سخنانی به ارائه گزارش این همایش پرداخت و گفت: در این همایش که به مدت یک هفته با مساعدت و همکاری صمیمانه فرماندهی نیروی زمینی ارتش، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا و ماونین نزاجا برگزار شد، بیش از 300 نفر شرکت کردند که با دعوت از کارشناسان و متخصصین به ارائه آموزش‌های تربیتی، آموزشی، تغذیه و سلامت پرداختند.

وی هدف از برگزاری این دوره را بصیرت‌افزایی خانواده‌های کارکنان نیروی زمینی در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی، جنگ نرم دشمن و تبیین‌ جایگاه همسران در این راستا دانست و در ادامه تصریح کرد: در پایان این دوره که با هفته کرامت همزمان شد کلیه شرکت‌کنندگان به سفر زیارتی شهرهای مقدس قم و جمکران اعزام خواهند شد.

در پایان این مراسم از سوی فرماندهی نیروی زمینی ارتش و مسئولین برگزارکننده، بسته‌های فرهنگی و هدایایی نیز به رسم یادبود به تمام شرکت‌کنندگان اهدا شد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول