اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اردبیل خبر داد:

ارسال ۵۰۰ عکس به جشنواره عذرا

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: تاکنون بیش از 500 اثر در بخش عکس به دبیرخانه جشنواره فیلم و عکس عذرا ارسال شده است.

ارسال ۵۰۰ عکس به جشنواره عذرا
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور شرفی پیش از ظهر امروز در نشست مدیران و معاونان فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های استان اردبیل از برگزاری پنجمین جشنواره فیلم و عکس مغان – عذرا از یکم تا هفتم آبان در پارس‌آباد خبر داد.
وی با اشاره به برگزاری این جشنواره بیان داشت: تاکنون بیش از 500 اثر در بخش عکس از 112 نفر  و 71 اثر از طریق 55 فیلمساز در بخش فیلم به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: پنجمین دوره این جشنواره با حضور استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، زنجان و اردبیل و هنرمندان شهرستان‌های تبریز، اردبیل، زنجان، ارومیه، مرند، کلیبر، اهر، مراغه، پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال برگزار می شود.
شرفی ابراز داشت: این جشنواره  به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و با مشارکت حوزه هنری استان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس‌آباد و موسسه فرهنگی و هنری مغان برای بار پنجم در شهر مرزی پارس‌آباد برگزار خواهد شد.
این مسئول تصریح کرد: آیین اختتامیه جشنواره هفتم آبان  مصادف با سالروز ازدواج حضرت علی (ع)  و حضرت فاطمه (س) برگزار می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: به منظور ارزیابی  قرآن‌آموزان در فراگیری محتوای دوره‌های برگزار شده، آزمون‌های کتبی و شفاهی ویژه رشته‌های مختلف قرآنی برگزار  می‌شود.
وی تصریح کرد: یکی از راه‌های سنجش و ارزیابی قرآن‌آموزان و موسسات قرآنی، میزان موفقیت آنان در فراگیری محتوای دوره‌هاست.
شرفی ادامه داد: این آزمون ویژه تمام داوطلبانی است که آموزش‌های خود را از مراکز و موسسات قرآنی طرف قرارداد با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گذرانده باشند.
وی یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این آزمون برای اطلاع یافتن از نتایج می‌توانند تا تاریخ سی‌ام آذر‌ ماه به آدرس اینترنتی www.quranedu.ir  مراجعه کنند.
مدیرکل ارشاد اردبیل در پایان اظهار داشت: این آزمون با شرکت هزار و 310 نفر، 27 مهر ماه در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول