اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زنجان خبر داد:

اختصاص 408 میلیارد تومان به پروژه‌های روستایی زنجان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان گفت: اعتبار 408 میلیارد تومانی برای اجرای یک هزار 908 پروژه روستایی در استان زنجان اختصاص یافته است.

اختصاص 408 میلیارد تومان به پروژه‌های روستایی زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رضا براتی امروز در جلسه عمران روستایی شهرستان زنجان اظهار داشت: توسعه روستاها استان و برگرداندن روستاییان مهاجرت کرده از اهداف تعریف پروژه‌های عمرانی برای روستاهای استان است.
وی ابراز امیدواری کرد، یک هزار 908 پروژه عمرانی تعریف شده برای روستاهای استان زنجان تا پایان سال عملیاتی شود.
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان با اشاره به برنامه‌های دولت در آسفالت کردن راه‌های روستایی بالای 50 خانوار افزود: راه و ترابری شهرستان زنجان باید گزارشی از عملکرد خود در این باره ارائه دهد.
وی با بیان اینکه 26 آب بند تعریف شده برای روستاهای استان زنجان مربوط به روستاهای شهرستان زنجان است، تصریح کرد: اعتبار احداث این آب بندها از طرف استانداری زنجان تامین شده است.
براتی اقتصاد روستا را منوط به داشتن آب دانست و گفت: احداث آب بند ضمن کمک به اقتصاد روستاها، موجب تامین امنیت در فصول بارش به ویژه بهار و همچنین کمک به جذب آب در زمین‌های مزروعی می‌شود.
وی از واگذاری 101 هکتار زمین در 12 روستای شهرستان زنجان برای اجرای طرح‌های هادی و توسعه روستاها خبر داد و افزود:  مسئولان برای جلوگیری از تخلفات احتمالی باید جلوتر از روستاییان در امر توسعه روستاها حرکت کنند.
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان بر برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در روستاها تاکید کرد و گفت: آخرین مورد برخورد در روستای بوقدا کندی بوده است.
وی با اشاره به گزارش‌های ارائه شده درباره کمبودهای اماکن ورزشی در روستاها، مسئولان تربیت‌بدنی را ملزم به ارائه گزارش درباره امکانات ورزشی موجود و در درست ساخت روستاها کرد.
براتی از حل مشکل برق روستای سارمساقلو با تقسیم هزینه اجرای  آن بین استانداری و اداره برق خبر داد و تصریح کرد: بنیاد مسکن نیز حق دریافت هزینه برای ساخت و ساز در بخش توسعه یافته روستا را ندارد، که این امر به انجام ساخت و ساز توسط روستاییان در این بخش کمک وافر می‌کند.
وی به مدیران شهرستانی توصیه کرد، ترتیب سفر مدیران استانی را برای بررسی مشکلات روستاها بدهند، چرا که اغلب مشکلات با انجام این سفرها و مطرح شدن رو در روی مشکلات خود به خود حل می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار زنجان با اشاره به مشکلات روستاها از بابت سوخت به ویژه گاز تاکید کرد: مدیریت جدید شرکت گاز دیدگاه مثبتی در رابطه با تامین گاز روستاها دارد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول