اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روز وصل دوستداران یاد باد؛

قندی: حوزه‌ها در زمینه منویات رهبری برنامه‌ریزی کنند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و تربیتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: باید حوزه‌ها در زمینه فرمایشات و مطالبات مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی کرده تا منویات ایشان یکی پس از دیگری محقق شود.

قندی: حوزه‌ها در زمینه منویات رهبری برنامه‌ریزی کنند
حجت‌الاسلام محمدتقی قندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به سالروز سفر مقام معظم رهبری به قم اظهار کرد: حضور مقام معظم رهبری در قم شورانگیز بود و سخنان ایشان زمینه یک تلاش مضاعف را فراهم کرد.
وی خاطرنشان کرد: بخشی از منویات و فرمایشات ایشان مربوط به تعیین سمت و سوی نهادها و دستگاه‌ها و بخشی توضیحی بر فرمایشات پیشین ایشان بود که موضوع تحول یکی از مباحث مطرح شده پیشین است.
معاون فرهنگی و تربیتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: ولی امر مسلمین در بخشی دیگر از فرمایشات خود راهنمایی‌ها و مطالبات را مطرح کرده و راهکارهایی ارائه دادند و اهدافی برای حوزه‌ها مشخص کردند.
وی با اشاره به برخی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حوزه‌های علمیه خواهران گفت: بخشی از فرمایشات ایشان به حوزه خواهران اشاره داشت و معظم‌له راه‌اندازی این حوزه را پدیده مبارکی خواندند.
قندی خاطرنشان کرد: ایشان تقویت بانوان پژوهشگر و حضور آنها در مجامع بین‌الملل را مورد تاکید قرار دادند و به راهنمایی سازمان‌ها و نهادها پرداختند.
وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب به حوزویان عنوان کرد: بیشترین مخاطب فرمایشات حوزوی ایشان سیاست‌گذاران و بزرگان حوزه‌ها بودند که آنها باید تدابیر لازم را نسبت به آشنایی و تعالی سطح حوزه‌ها به کار گیرند.
معاون فرهنگی و تربیتی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تولید علم در عرصه علوم انسانی اشاره کرد و افزود: این مسئله یکی از مطالبات جدی ایشان است و حوزه و دانشگاه باید در این حوزه با تولیدات خود تحول علمی در کشور داشته باشند.
وی با بیان اینکه منویات مقام معظم رهبری به طور دفعی و سریع محقق نمی‌شود، گفت: باید حوزه‌ها در زمینه فرمایشات و مطالبات مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی لازم را برای اجرایی شدن انجام داده تا منویات ایشان محقق شود.
قندی خاطرنشان کرد: در نظر داریم در کمیته اختصاصی که تشکیل می‌شود دستگاه‌های حوزوی به گفت‌وگو پرداخته و در نهایت گروه‌های تخصصی این کمیته گزارش‌ها مطرح شود.
وی عنوان کرد: امیدواریم در این گروه‌های تخصصی نقش افراد و مسیر حرکت آنها مشخص شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول