اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 18 اسفند ماه صورت می‌گیرد؛

برگزاری اجلاس نماز در ابهر

خبرگزاری فارس: اجلاس نماز در 18 اسفند ماه سال جاری در ابهر برگزار می‌شود.

برگزاری اجلاس نماز در ابهر
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره به برگزاری اجلاس نماز در ابهر اظهار داشت: برگزاری اجلاس سالانه نماز در استان به عنوان یک دعوت عمومی و بسیج همگانی است.
سعید ناصری افزود: با توجه به سابقه دیرینه‌ای که مردم شهرستان ابهر در تبعیت از علمای دین دارند این انتظار است که این اجلاس در شهرستان ابهر هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.
 وی با تاکید بر لزوم فعال‌تر شدن دبیرخانه اجلاس نماز خاطرنشان کرد: باید در نخستین گام عنوان و محورهای اجلاس و همچین زمان و مکان آن مشخص شده و بر مبنای آن کمیته‌های تبلیغات، اجرایی و پشتیبانی نسبت به انجام کارها اقدام لازم را صورت دهند.
رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با بیان اینکه نباید اجلاس فقط به فراخوان مقاله خلاصه شود، گفت: باید کارهای جانبی دیگری نیز در کنار مسئله علمی همایش صورت بگیرد که مسئولان امر باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.
فرماندار شهرستان ابهر نیز در این جلسه با بیان اینکه 50 درصد کارهای اجلاس نماز بر عهده دانشگاه آزاد ابهر گذاشته می‌شود، عنوان داشت: در راستای توسعه فرهنگ نماز باید اقدام‌های جدی صورت گرفته و هیچ ‌گونه کوتاهی در این امر صورت نگیرد.
علی یوسفی افزود: دبیرخانه اجلاس نماز نیز در دانشگاه آزاد ابهر مستقر شده و اجرای آن به وسیله شورای فرهنگ عمومی و با مشارکت داشنگاه آزاد و دیگر دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی منطقه صورت می‌گیرد.
وی تصریح کرد: مسئولیت کمیته فرهنگی این اجلاس با اداره تبلیغات اسلامی، کمیته پشتیبانی با شهرداری‌ها است که باید اقدام‌های لازم در زمینه اطلاع‌رسانی این اجلاس نیز به نحو شایسته صورت بگیرد.
فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به ظرفیت صدا و سیمای استان زنجان گفت: باید از این ظرفیت به بهتری نحو ممکن استفاده کرده و به این وسیله در مسیر توسعه استان و منطقه گام برداریم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول