اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان فارس:

سایه سیاست بالای سر فوتبال فارس سنگینی می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان فارس با انتقاد شدید از مسئولان عالی اجرایی این استان به دلیل بی‌اعتنایی به ورزش از جمله فوتبال گفت: سایه سیاست بالای سر فوتبال فارس سنگینی می‌کند.

سایه سیاست بالای سر فوتبال فارس سنگینی می‌کند
محمدهادی آیت‌اللهی ‌ظهر امروز و پس از انتقاد شدید خود از مدیریت عالی اجرایی استان فارس به دلیل بی‌توجهی به فوتبال این استان در نشست مذکور، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد باید به داشتن استانداری همانند نیکزاد که به فکر ورزش این استان بوده و برای فوتبال دل می‌سوزاند افتخار کند.
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کشور در پاسخ به این سؤال خبرنگار فارس که گلایه شما از مدیریت عالی اجرایی استان فارس بیشتر در چه زمینه‌ای است، بیان کرد: این قدر چالش‌های سیاسی در این استان ظرف دو تا سه سال اخیر زیاد بوده که شاید ما نیز انتظار نا‌به‌جایی از مدیریت عالی استانی برای توجه به ورزش داشته باشیم.
آیت‌اللهی عنوان کرد: ولی در عین حال مسئولان عالی اجرایی فارس باید متوجه باشند که برخی اوقات ورزش و از جمله فوتبال می‌تواند این خلا‌‌ء‌ها و چالش‌ها را برطرف کند.
رئیس هیئت فوتبال استان فارس که به شدت از وضعیت موجود در فوتبال این استان گلایه‌مند بود، به خبرنگار فارس در یاسوج گفت: این استان یک معبر و مرز برای تهاجم فرهنگی و موضوعاتی همانند مواد مخدر است که رسیدگی به امر ورزش و توجه مسئولان می‌تواند در برطرف کردن این معضلات اجتماعی سازنده باشد.
آیت‌اللهی با بیان این‌که وضعیت فوتبال استان فارس به‌عنوان قطب فوتبال در کشور هم‌اکنون بسیار نابسامان است، عنوان کرد: فوتبال فارس هیچ اسپانسری ندارد و تیم‌ها با مشکلات عدیده‌ای رو به رو هستند و از همین جا به مسئولان این استان اعلام می‌کنم که اگر فکری به حال این موضوع نکنند تیم‌های حاضر در لیگ‌های کشوری از این استان همچون فجر شهید سپاسی و برق و مخابرات و 63 تیم دیگر در آینده نزدیک با بحران مواجه خواهند شد.
این مسئول در فدراسیون فوتبال کشور با اشاره به این‌که تاکنون همه مشکلات را با تمام وجود به جان خریده‌ایم، اظهار کرد: در استان فارس آن‌قدر چالش در زمینه‌های مختلف از جمله موضوعات سیاسی وجود داشته که ممکن است به همین دلیل ورزش از دید مدیران پنهان مانده باشد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول