اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهریز تاکید کرد:

لزوم آمادگی نیروهای امدادرسان در حوادث غیرمترقبه

خبرگزاری فارس: فرماندار مهریز بر لزوم آمادگی نیروهای امدادرسان در مواقع بروز حوادث غیرمترقبه تاکید کرد.

لزوم آمادگی نیروهای امدادرسان در حوادث غیرمترقبه
به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، مهدی کیانی مقدم ظهر امروز در مانور نیروهای امدادرسانی شهرستان مهریز که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی برگزار شد، بر لزوم آمادگی نیروهای امدادرسان در حوادث غیرمترقبه تاکید کرد.
وی از حضور به موقع نیروهای خدمات‌رسان و امدادرسان شهرستان مهریز قدردانی کرد و آمادگی، دقت و سرعت عمل نیروهای امدادی را در سوانح و بلایای طبیعی مهم‌ترین فاکتور در کاهش تلفات و اثرات ناشی از حوادث غیرمترقبه دانست و بر لزوم برقراری نظم و اولویت در حضور نیروهای امدادی تاکید کرد.
کیانی مقدم تصریح کرد: مدیریت بحران در زمان بروز حوادث و امدادرسانی سریع، نقش موثری در کاهش خسارات دارند و باید با گسترش آموزش امدادگری در بین اقشار جامعه در کوتاه‌ترین زمان ممکن به حادثه‌دیدگان کمک‌رسانی کرد.
وی با گرامیداشت هفته کاهش بلایای طبیعی گفت: آمادگی نیروهای امدادرسان و نیز آحاد مختلف مردم سبب می‌شود تا از امکانات موجود بهترین و بیشترین استفاده را در پیشگیری از حوادث و نیز کاهش خسارات آن برد.
در این مانور که به منظور آگاهی از آمادگی نیروهای امدادرسان و خدمات‌رسان برگزار شد، گروه اتفاقات شرکت برق، آب و گاز، اورژانس، آتش‌نشانی و پلیس شرکت داشتند.
این مانور در بافت قدیم شهر برگزار شد که اتفاقات شرکت برق پس از 10 دقیقه، اتفاقات شرکت آب و فاضلاب پس از پنج دقیقه، اتفاقات شرکت گاز پس از شش دقیقه، اورژانس پس از 11 دقیقه، آتش‌نشانی پس از هفت دقیقه و پلیس پس از 9 دقیقه در صحنه حاضر شدند.
پس از این مانور نیز فرماندار مهریز به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان از سالمندان آسایشگاه سالمندان نشاط مهریز عیادت کردند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول