اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امور بانوان استانداری آذربایجان‌شرقی خبر داد:

اختصاص 9 میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال بانوان آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور خانواده و امور بانوان استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: تفاهمنامه همکاری با صندوق مهر امام رضا (ع) در زمینه اختصاص 9 میلیارد ریال برای حمایت از 5 تعاونی زنان جویای کار مورد توافق قرار گرفت.

اختصاص 9 میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال بانوان آذربایجان‌شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، نسرین پیرسمساری ظهر امروز در جلسه مشاوران فرمانداران در امور بانوان بر حمایت از بانوان استان و توانمندسازی آنان تاکید کرد.
وی اظهار داشت: فعالیت مشاوران فرمانداران در سطح شهر استان ها مورد توجه بوده و حرکت راهبردی وزارت کشور با عنوان طرح حرکت در سطح استان صورت می‌گیرد که در این زمینه بانوان نیز نقش فعالی دارند.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم در انتخابات پیش رو بانوان و خانواده‌ها همانند گذشته حضوری پررنگ داشته باشند.
مدیر کل امور خانواده و بانوان استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: تجلی مشارکت سیاسی زنان در عرصه انتخابات ضرورت دارد و در راستای تقویت این حضور برنامه‌ریزی می شود.
وی خاطر نشان کرد: اشتغال‌زایی بانوان و تحکیم بنیان خانواده از دیگر برنامه‌های دفتر امور بانوان استانداری بوده و در زمینه تعمیق باورهای دینی برنامه‌ریزی می‌شود.
پیرسمساری با اشاره به فعالیت بنیاد اشتغال بانوان در استان خاطرنشان کرد: این بنیاد فعالیت خود را به صورت رسمی در استان آغاز کرده و 2 هزار نفر فارغ‌التحصیل استان در این بنیاد ثبت‌نام کرده‌اند.
وی افزود: این تعداد از بانوان بر اساس رشته و مدرک تحصیلی رتبه‌بندی شده‌اند و شناسایی استعدادها و مهارت‌ها مورد توجه قرار دارد.
مدیر کل امور خانواده و بانوان استانداری آذربایجان شرقی گفت: روز گذشته تفاهمنامه همکاری با صندوق مهر امام رضا (ع) در زمینه اختصاص 9 میلیارد ریال برای حمایت از 5 تعاونی زنان جویای کار مورد توافق قرار گرفت.
پیرسمساری یادآور شد: تفاهمنامه امضاء شده دارای اعتبار و مورد تایید کشوری است و تلاش داریم تا تمام اعتبار مورد نیاز را به موقع  و به صورت کامل جذب کنیم.
انتهای پیام/ح20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول