اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار منطقه 20 خبر داد:

توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار در شهرری

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی شهردار منطقه 20 تهران از توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار در مرکز کوثر 3 شهرری خبر داد.

توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار در شهرری
حبیب‌الله غفوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از توانمندسازی بانوان ری خبر داد و گفت: تاکنون حدود 50 نفر از بانوان سرپرست خانوار در این منطقه از خدمات مرکز مهارت‌آموزی کوثر 3 بهره‌مند و مشغول به فعالیت شده‌اند.
معاون فرهنگی اجتماعی شهردار منطقه 20 با اعلام این مطلب افزود: در این مراکز دوره‌های آموزشی
و اشتغال‌زایی برای زنان سرپرست خانوار فراهم شده است و متقاضیان پس از اتمام دوره‌های مهارت‌آموزی وارد بازار کار شده و به چرخه اقتصاد خانواده کمک می‌کنند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 50 نفر از بانوان سرپرست خانوار از طریق این مرکز آموزش‌های را در زمینه خیاطی، طراحی، مونتاژ لباس و بسته‌بندی دیده‌اند، خاطرنشان کرد: این افراد با حمایت و امکانات این مرکز و  قبول سفارشات و به صورت گروهی در این مرکز مشغول به فعالیت هستند.
غفوری گفت: به پیروی از تعالیم عالیه اسلام در راستای حفظ شئون و حقوق اجتماعی زنان سرپرست خانوار نیازمند، خانواده‌های نیازمند،‌ زدودن آثار فقر از جامعه اسلامی به منظور اجرای قسمتی از اصل بیست و یکم و بیست و نهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برنامه توانمندسازی در شهرداری در حال اجراست.
وی در ادامه با اشاره به اهداف این طرح عنوان کرد: تقویت کار کردهای خانواده، رسیدن به خانوده‌ای سالم، تقویت و تحکیم بنیان خانواده، دستیابی به تعادل ا جتماعی، افزایش کیفیت زندگی و ایجاد امنیت و آرامش از جمله اهداف این طرح است.
معاون فرهنگی اجتماعی شهردار منطقه 20 در پایان خاطرنشان کرد: مرکز مهارت‌آموزی کوثر 3 در شهرری، جاده ورامین، شهرک عباس‌آباد واقع شده است و در حال حاضر بانوان ساکن در جنوب تهران می‌توانند با مراجعه به این مراکز در این مجموعه‌ها ثبت‌نام و از امکانات آن بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول