اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی:

جشنواره راه روشن باید ابعاد منفی جرم را معرفی کند

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: جشنواره راه روشن باید ابعاد منفی جرم و جنایت و علل وقوع آن را به مردم و بخصوص جوانان معرفی کند.

جشنواره راه روشن باید ابعاد منفی جرم را معرفی کند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از ستاد خبری نخستین جشنواره کشوری، فرهنگی و هنری راه روشن، حمیدرضا ترقی اظهار داشت: معرفی ابعاد منفی وقوع جرم در جامعه سبب کاهش و درنهایت پیشگیری از وقوع جرم می‌شود.
وی تصریح کرد: البته مسئولان برگزاری جشنواره راه روشن باید به این نکته توجه داشته باشند که نوع نگاه به جرم به گونه ای نباشد که جوانان و نوجوانانی که با جرم آشنا نیستند با آن آشنا شوند.
ترقی ادامه داد: هنر ابزار مناسبی است که مردم را با عواقب وقوع جرم آشنا کنیم و این خود سبب می‌شود وقوع جرم و جنایت در جامعه کاهش پیدا کند و قطعا هدف برگزارکنندگان جشنواره راه روشن نیز همین است.
عضوشورای مرکزی حزب موتلفه به دلایل وقوع جرم نیز اشاره و خاطرنشان کرد: بیکاری، فقر و تربیت ناصحیح از جمله عواملی است که سبب وقوع جرم در جامعه می‌شود و مسئولان محترم قوه قضاییه با برگزاری جشنواره‌های هنری نظیر راه روشن می‌توانند جرائم را کاهش دهند. 
نخستین جشنواره ملی فرهنگی و هنری راه روشن با نگاه پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی آبان ماه سال جاری توسط قوه قضائیه در مشهد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول