اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم:

هیچ نگاه سیاسی در مورد مونوریل قم وجود ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم هرگونه نگاه سیاسی به منوریل قم را رد کرد و گفت: هر فردی مجاز به ارائه نظر است و نمی‌توان نظرات افراد را نظریه‌های سیاسی از روی عداوت دانست.

هیچ نگاه سیاسی در مورد مونوریل قم وجود ندارد
حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محمد آتش‌زر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، از تصمیم‌گیری شورای اسلامی شهر مقدس قم در مورد مونوریل خبر داد و اظهار کرد: در رابطه با قطعه مونوریل واقع در مقابل حرم مطهر، مهندسین مشاور طرح‌های قابل اجرا را به شورای اسلامی شهر قم ارائه کرده‌اند و شورا در حال اتخاذ بهترین تصمیم است.
وی در ادامه با اشاره به تصویب طرح مونوریل در شورای ترافیکی و شورای اسلامی شهر، گفت: برخی افراد با تمام طرح مونوریل مخالف هستند و از ابتدا مخالفت خود را مطرح کردند که با وجود تصویب این طرح در مراکز ذی‌صلاح، اجرای آن قطعی است.
رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم با بیان اینکه برخی نیز نگرانی‌های خود را از اجرای این طرح با وارد شدن مونوریل به حریم حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مطرح کردند، گفت: برخی افراد دارای دغدغه‌هایی در مورد ورود مونوریل به حریم آستانه مقدسه هستند که این دغدغه‌ها برای شورای اسلامی شهر نیز مطرح است که در تلاش هستیم با بررسی طرح‌های ممکن، بهترین راه‌حل را برای این موضوع به دست آوریم.
وی در ادامه با اشاره به راهکارهای مختلف موجود در راستای ادامه اجرای مونوریل در مقابل حرم مطهر حضرت معصومه(س)، اظهار کرد: نظر شورای اسلامی شهر مقدس قم در رابطه با چگونگی اجرای پروژه مونوریل در مقابل حرم مطهر از ابتدا مشخص بوده است و تاکنون دیدگاه شورا نسبت به این موضوع تغییری پیدا نکرده است و همچنان شورا، عبور از زیر زمین را بهترین راهکار برای ادامه کار مونوریل در مقابل حرم مطهر می‌داند.
‌آتش‌زر با بیان اینکه نمی‌توان نظرات افراد را نوعی عداوت و دشمنی تلقی کرد، افزود: هر فردی مجاز به ارائه نظرات خود در رابطه با مونوریل است و نمی‌توان هر کسی را که نظری در رابطه با مونوریل قم می‌دهد، نظریه‌پرداز سیاسی دانست و گفت، این نظر و پیشنهاد، یک نگاه سیاسی به مونوریل قم است.
وی افزود: مونوریل قم نیز یک طرح عادی بوده که در حال اجرا است و هیچ مشکلی در رابطه با مونوریل وجود ندارد.
رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم در ادامه با بیان اینکه طرح مونوریل قم با جدیت در حال اجرا است، اعلام کرد: طرح مونوریل قم با مشکلی روبه‌رو نیست و تنها در مقابل حرم منتظر تصمیم‌گیری است تا بدون ایجاد هرگونه مشکل در مقابل حرم مطهر حضرت معصومه(س) به کار خود ادامه دهد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول