اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زنجان خبر داد:

پیشرفت 30 درصدی فعالیت‌های منوریل زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر زنجان از پیشرفت 30 درصدی فعالیت‌های منوریل زنجان خبر داد و گفت: کمیته‌ای در راستای بررسی فعالیت‌ها و مشکلات منوریل در استان تشکیل شود.

پیشرفت 30 درصدی فعالیت‌های منوریل زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد عینی‌فرد دوشنبه‌شب در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان اظهار داشت: ساخت پل امام حسین (ع) زنجان پس از مدتی تاخیر در حال حاضر در حال انجام است و این پروژه با قوت تمام در زنجان اجرایی می‌شود.
وی افزود: با توجه به نظارت‌های صورت گرفته برنامه اجرایی پل آغاز شده و در ادامه فعالیت نیازمند حمایت‌های استاندار است.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان از پیشرفت 30 درصدی فعالیت‌های منوریل زنجان خبر داد و افزود: کمیته‌ای در راستای بررسی فعالیت‌ها و مشکلات منوریل در استان تشکیل شود تا قبل از دور چهارم سفر هیئت دولت به استان با بررسی مطالعات آن به عنوان پروژه استان به هیئت دولت ارائه شود.
وی از بدهی دستگاه‌های دولتی به شهرداری نیز گله کرد و افزود: ضروری است کمیته‌ای در راستای اخذ بدهی‌های دستگاه‌های دولتی تشکیل شود.
عینی‌فرد تصریح کرد: با توجه به مشکلات مالی شهرداری زنجان، اخذ بدهی‌های معوقه دستگاه‌های دولتی کمک شایانی به شهرداری می‌کند.
وی ادامه داد: با توجه به درخواست مردم توسعه عمودی شهر با توجه به افزایش تخلفات ضروری است پیگیری شده و این امر در استان تحقق یابد.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات شورای شهر خاطرنشان کرد: حاضرم در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان از سمت خود با تایید استاندار استعفا دهم.
عینی‌فرد برخی کارشکنی‌های گذشته را در راستای توسعه شهر یادآور شد و گفت: خدمت به مردم وظیفه شورا است و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنیم.
وی با اشاره به تخلفاتی که از سوی برخی تعاونی‌ها صورت گرفته است، گفت: مردم شورا و شهرداری را در این زمینه می‌شناسند که ضروری است نسبت به فعالیت‌های این گونه تعاونی‌ها نیز برخورد صورت گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به تاکید رئیس جمهور در دور سوم سفر به استان زنجان مبنی بر تغییر چهره شهرهای استان خاطرنشان کرد: در راستای توجه به تاکیدات رئیس جمهور شورا و شهرداری نیز آمادگی لازم برای اجرای پروژه‌های مختلف  شهری را دارد.
وی با بیان اینکه ضروری است پرداخت بدهی‌های شهرداری در اولویت قرار گیرد، افزود: فعالیت‌های عمرانی مختلفی در راستای تغییر چهره و سیمای شهرهای استان در نظر گرفته شده است، که از سوی شهرداری‌ها دنبال می‌شود‌
گفتنی است؛ در پایان این جلسه لوح یاد بودی از سوی شورای اسلامی شهر زنجان و شهرداری به استاندار زنجان داده شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول