اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه‌شماری برای آغاز لیگ والیبال؛

غول خفته بیدار شده است

خبرگزاری فارس: غول خفته بیدار شده و امروز والیبال تبریز با تیم شهرداری گام در مسابقاتی خواهد گذاشت که مردم این شهر تشنه برگزاری مسابقه‌ای از والیبال آن هم از جنس برترش هستند.

غول خفته بیدار شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سال‌ها بود که از حضور تبریز در سطح اول والیبال کشور خبری نبود. شهری که سابقه چند ساله در حکومت بر والیبال ایران داشت فقط مسابقات لیگ برتر را به نظاره می‌نشست و تنها حسرت بود که سال به سال به سراغ والیبال دوستان این شهر می‌آمد.
والیبال ایران سال‌ها با پنجه‌ها و اسپک‌های بازیکنان تبریزی سال‌ها آشنا بود بازیکنانی که توانسته بودند در تمام میادین قدرت والیبال تبریز را به رخ حریفان بکشند بازیکنانی چون مصطفی چایچی، ودود گوگانی، قاسم تاجری، حسین آبادی، بهروز معالی، حسین باقرزاده، محمد حسین غیاسی، سعید امینی، محمد مستوفی، محمد جودی‌آذر، مقصود رهبرالوندی، عادل بناکار، یوسف نعلبندی، جشمید بدل‌زاده، محمد عمده غیاسی، پرویز پزشکی.
این بازیکنان را همه به خاطر می‌آورند و بسیاری از والیبالیست‌های نسل گذشته ضربه شصت این بزرگ مردان را چشیده‌اند.حیف این چند سالی که تبریز فقط نظاره‌گر رقابت‌های لیگ برتر بود و نامی از نامداران این شهر برده نمی‌شد.
بالاخره انتظارها به سر آمد و تیم شهرداری با قدرت تمام خان‌های زیر گروه، لیگ دو و لیگ یک را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت تا امید را بر پیکره والیبال تبریز بدمد.
امروز والیبال تبریز با تیم شهرداری گام در مسابقاتی خواهد گذاشت که مردم این شهر تشنه برگزاری مسابقه‌ای از والیبال آن هم از جنس برترش هستند.
اما تیم والیبال شهرداری که با یارگیری موفق رفته رفته امیدهای والیبال دوستان تبریز را زنده کرده می‌خواهد دست به کار بزرگی بزند این تیم در نخستین سال حضور خود در سوپر لیگ آماده است شگفتی‌ساز لیگ برتر شود. سالن شهید اقدمی بعد چند سال دوباره شاهد رقابت یک تیم از تبریز به نام شهرداری در لیگ برتر والیبال خواهد بود.
 
*آمده‌ایم تا از اعتبار والیبال تبریز دفاع کنیم
یوسف قوام‌لاله قائم مقام باشگاه شهرداری و سرپرست تیم والیبال شهرداری تبریز در این خصوص گفت: آمده‌ایم تا از اعتبار والیبال تبریز دفاع کنیم.
وی اضافه کرد: سال اول حضور همیشه با مشکلاتی همراه است اما خوشبختانه توانسته‌ایم یارگیری موفقی داشته باشیم.
قوام تاکید کرد: اولویت یارگیری ما به بازیکنان بومی برمی‌گشت و خوشبختانه توانستیم بعد از سال‌ها بازیکنان تبریزی را گردهم آوریم و به اضافه چند بازیکن خوب از تیم‌های دیگر و سه بازیکن تراز اول خارجی از کشورهای ایتالیا و گرجستان سعی می‌کنیم حضوری آبرومندانه در لیگ برتر داشته باشیم.
 
*تمرینات منظمی را پشت سر گذاشته‌ایم
قاسم تاجری سرمربی تیم والیبال شهرداری نیز گفت: تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم و با آمادگی کامل پای در مسابقات لیگ برتر می‌گذاریم.
وی افزود: مطمئن هستیم سالن شهید اقدمی پاسخگوی خیل طرفداران والیبال را نخواهد داد به همین دلیل کادر فنی و بازیکنان با تمام قوا در این مسابقات حاضر خواهیم شد.
تاجری ادامه داد: دست کم گرفتن تیم‌های دیگر می‌تواند برای تیم نوپای شهرداری خطرناک باشد چون همه تیم‌ها با بازیکنان شاخص لیگ برتر در این مسابقات حضور می‌یابند و امیدوارم شرمنده هواداران والیبال تبریز نشویم.
 
*انتظارها از والیبال شهرداری بالاست
عادل بناکار مربی شهرداری تبریز که به تازگی با تیم امید استان توانست فاتح رقابت‌های والیبال امیدهای کشور شود، گفت: انتظارها از والیبال شهرداری بالاست اما باید قبول کنیم نخستین حضور برای تثبیت در لیگ برتر خوب است.
وی اظهار داشت: اما این مسئله به این معنی نیست که خود را دست کم بگیریم ما آمده‌ایم تا نشان دهیم تبریز همچنان می‌تواند قطب والیبال کشور باشد.
 
بچه‌ها از لحاظ روحی در سطح بسیار بالایی قرار دارند
محمد عمده غیاسی کاپیتان شهرداری و بازیکن کهنه کار این تیم نیز گفت: بچه‌ها از لحاظ روحی در سطح بسیار بالایی قرار دارند و همه با تمام قوا در اولین بازی به مصاف کاله آمل خواهیم رفت.
وی که سابقه حضور چند ساله در تیم ملی را دارد، افزود: خوشبختانه تیم خوب بسته شده است و حریف دست و پا بسته مقابل حریفان نخواهیم بود امیدواریم که بتوانیم بازی‌های قابل قبولی را ارائه دهیم.
والیبال رشته‌ای است که محبوبیت خاصی در بین تبریزی‌ها دارد مردم این شهر اکنون منتظرند تا ببینند آیا شهرداری می‌تواند نماینده شایسته‌ای برای این شهر باشد یا خیر.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول