اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نفرات برتر مسابقات شطرنج ارومیه معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شطرنج استان آذربایجان غربی گفت: اسامی نفرات برتر چهارمین دوره شطرنج در ارومیه اعلام شد.

نفرات برتر مسابقات شطرنج ارومیه معرفی شدند
مسعود جهان‌نورد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این مسابقات از بیست و هشتم شهریور آغاز شد و پیش از ظهر امروز به پایان است.
وی افزود: در این مسابقات 132 نفر از 16 استان کشور شرکت کردند که 57 نفر از بازیکنان ریتینگ و بقیه بدون ریتینگ بودند که در پایان مسابقات شش نفر به ریتینگ‌داران اضافه می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه سطح مسابقات از نظر فنی بالاست، تصریح کرد: این مسابقات با حضور یک  نفر استاد بین‌الملل، یک نفر از تیم ملی و دو نفر استاد فیله انجام شد.
وی اضافه کرد: در پایان مسابقه محمد میران خادم از کردستان با 9 امتیاز اول شد و علی ولی‌زاده از مازندران با  8.5 امتیاز و امیر عظمتی از تهران با  8.5، مجتبی ترازوی عدل از آذربایجان غربی با 8.5، افشین مقدمیان از آذربایجان شرقی با 8.5، سیدجعفر خمیسی از مازندران با 8.5، شاهین مهندسی از تهران و آرش همت‌جو از آذربایجان شرقی با هشت امتیاز به ترتیب دوم تا هشتم شدند.
به گفته این مسئول غلامرضا همتی نفر نهم و به عنوان بهترین بازیکن استان، خداوردی اکبرپور نفر دهم و به عنوان بهترین بازیکن بدون ریتینگ استان، محمد شاه‌مرادی بهترین بازیکن زیر 18 سال از کردستان و خشایار رجبی‌یزدی بهترین بازیکن زیر 14 سال از اصفهان هستند.
رئیس هیئت شطرنج استان آذربایجان غربی اظهار داشت: چهار نفر برتر زیر 10 سال نیز امیر اصغری، محمدرضا اکبری از آذربایجان غربی و کیارش نجفی از اصفهان و امیررضا ملاقصاب از آذربایجان شرقی انتخاب شدند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول