اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

استقبال مردم کرمانشاه از رهبری بی‌نظیر بود

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: استقبال تاریخی و افتخار آفرین مردم کرمانشاه از رهبر معظم انقلاب اسلامی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت می‌شود.

استقبال مردم کرمانشاه از رهبری بی‌نظیر بود
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، حبیب‌الله دهمرده دوشنبه‌شب در جمع مردم شهرستان کوهدشت در مسجد جامع این شهر با اشاره به اینکه باید خدا را شکر کنیم که در کشور انقلاب اسلامی زندگی‌می‌کنیم، گفت: ایران اسلامی امروز به برکت خون شهدا، رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری به عنوان یک الگو در جهان تبدیل شده و این یک افتخار برای این ملت است.
وی با اشاره به استقبال تاریخی و افتخار آفرین مردم کرمانشاه از رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: منشأ خلق این حماسه بزرگ، بصیرت و عشق بی‌پایان مردم به ولایت فقیه و رهبری است و چه افتخار و عزتی بالاتر از این که ایران اسلامی از وجود رهبری عادل، مدیر، مدبر و باتقوی و شخصیتی بی‌نظیر در جهان بهره‌مند است.
استاندار لرستان در ادامه گفت: حضور مقتدرانه رئیس جمهور اسلامی ایران در مجامع بین‌المللی و بیان مواضع شفاف و روشنگرانه نظام که موجب به چالش کشیدن استکبار جهانی می‌شود، بالاترین عزت و افتخار برای انقلاب و ملت بزرگ ایران اسلامی است.
دهمرده افزود: این حضور افتخار آمیز دکتر احمدی‌نژاد در مقر سازمان ملل متحد و طرح مواضعی اصولی و عزتمندانه ناشی از رهبری‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حمایت‌های قاطع و هوشمندانه مردم از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی در ادامه با اشاره به وحدت و همدلی موجود در مجموعه مدیران و نمایندگان استان لرستان گفت: این سرمایه عظیم به عنوان یک فرصت و ظرفیت ارزشمند زمینه لازم برای رشد و توسعه همه جانبه و پایدار استان لرستان را فراهم کرده است.
استاندار لرستان خاطرنشان کرد: همین همدلی و تعامل بین مدیران و نمایندگان لرستانی سبب شده که امروز لرستان به یک کارگاه سازندگی تبدیل شود.
دهمرده در ادامه از تصویب طرح‌های خودروسازی و راه آهن در شهرستان کوهدشت و اجرایی شدن پروژه عظیم سد معشوره و گاز رسانی به نقاط مختلف این شهرستان به عنوان دستاوردهای ارزشمند سفر هیئت دولت به استان لرستان نام برد.
وی گفت: مایه عزت و شرف است، که نظام مقدس جمهوری اسلامی در خصوص خدمت بی‌منت به مردم دارای رکود خوبی در سطح جامعه است.
استاندار لرستان با اشاره به اینکه امروز همه بشریت چشم امید به ایران دارند، گفت: در استان لرستان نیز با تعامل و همدلی کارهای بسیار بزرگی در زمینه خدمت بی‌منت به مردم ارائه شده است.
استاندار لرستان در جریان سفر به شهرستان کوهدشت در راستای برنامه بازدیدهای دوره‌های خود از طرح‌های عمرانی نقاط مختلف استان، از روند اجرای طرح‌های عمرانی در حال احداث این شهرستان از جمله احداث انبار مکانیزه 20 هزار تنی ذخیره‌سازی محصولات کشاورزی، سکوی تماشاگران زمین فوتبال، مسکن مهر و هنرستان فنی و حرفه‌ای کوهدشت بازدید کرد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول