اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مدرسه علمیه امام هادی هرند اصفهان:

امکانات مدرسه امام هادی کم‌نظیر است

خبرگزاری فارس: مدیر مدرسه علمیه امام هادی(ع) هرند اصفهان گفت: امکانات و تجهیزات مدرسه علمیه امام هادی(ع) در سطح کشور کم نظیر است.

امکانات مدرسه امام هادی کم‌نظیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از مرکز خبر حوزه علمیه اصفهان، حجت‌‌الاسلام حامد جمالی با بیان اینکه حوزه علمیه هرند در سال تحصیلی جدید، برنامه‌های خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: با توجه به اتمام فعالیت ساختمانی این مدرسه و برخی مشکلات در هماهنگی‌های مربوط به ورود طلاب به این مدرسه، امسال با ظرفیت کمتری کار آموزشی این مدرسه آغاز شد.
وی افزود: مدرسه علمیه امام هادی(ع)، زیر نظر مجموعه حوزوی الهادی(ع) اصفهان فعالیت می‌کند و امسال نخستین سال آموزشی خود را آغاز کرده است.
مدیرمدرسه علمیه امام هادی(ع) هرند با بیان اینکه جذب طلاب، در حال حاضر در این مدرسه انجام می‌شود، گفت: در حال حاضر 35 طلبه در این مدرسه مشغول تحصیل هستند که البته با توجه به فضای آموزشی و امکانات جالب توجه این مدرسه، ظرفیت جذب بالاتر از این تعداد است که امیدواریم امسال این آمار به بیش از یک‌صد نفر برسد.
وی امکانات خاص این مدرسه را در سطح کشور کم‌نظیر خواند و بیان کرد: با توجه به اینکه بانی این مدرسه علمیه سعی کرده است بهترین امکانات را برای این مدرسه فراهم کند، به طور قطع می‌توان گفت که این مدرسه در تمام جوانب از نظر تجهیزات رفاهی و آموزشی در سطح کشور کم‌نظیر است.
جمالی اضافه کرد: مجمتع حوزوی الهادی(ع) مدارس علمیه امام هادی(ع) هرند، امام سجاد(ع) و مصلی و مدرسه علمیه امام رضا(ع) اصفهان را تحت پوشش خود دارد که همگی این مدارس و کل مجموعه با اشراف و تحت نظر مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان اداره می‌شوند.
وی تصریح کرد: شهر هرند در منطقه جلگه در شرق اصفهان دارای 10هزار نفر جمعیت است که متاسفانه تاکنون فاقد مدرسه علمیه بود و به حمدالله با تاسیس این مدرسه، نزدیک به 80 درصد طلاب آن بومی هستند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول