اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اصفهان:

مدیریت یک بازی فکری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اصفهان گفت: مدیریت یک بازی فکری است و مدیر موفق فردی مصمم، سرسخت و با اراده معرفی کرد که همیشه به دنبال راه‌هایی برای ایجاد انگیزه است.

مدیریت یک بازی فکری است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، غلام‌رضا یاوری با بیان اینکه از ابتدای سال 86 تا پایان سال 89 در شاخص‌های مختلفی رشد داشته‌ایم، اظهار داشت: در شاخص عضو از 68هزار نفر در سال 86، به 125هزار نفر دست یافتیم و تعداد نسخه کتاب از یک میلیون و 275هزار به 2 میلیون نسخه رشد یافت و در شاخص امانت از یک میلیون و 290هزار به 2میلیون و 360هزار مورد امانت کتاب رسیده‌ایم.
وی با اشاره به افزایش تعداد صندلی‌های مطالعه به 13هزار و 500 عدد و افزایش تعداد رایانه از 244 به 634 سیستم ادامه داد: استان اصفهان متوالی است که رتبه نخست در سه شاخص بیشترین تعداد کتابخانه تحت پوشش، بیشترین تعداد کتابخانه مشارکتی و بیشترین فضای کتابخانه‌ای را احراز می‌کند که تلاش شبانه‌روزی کتابداران در سطح استان تاثیر فراوانی در کسب این رتبه‌ها داشته است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان با اشاره به اینکه در طول دو سال گذشته طرح‌های خوبی در راستای افزایش سرانه مطالعه و رفاه کارکنان انجام شده است، گفت: عقد قرار داد با بیش از 100 مرکز رفاهی و تفریحی به منظور استفاده پرسنل و اعضای کتابخانه‌های عمومی در قالب « رفاه کارت»، اجرای طرح «همراه کارت عضویت» و تاسیس «کانون کتابخوانان نخبه» از مهم‌ترین کارهایی است که به همت تمامی همکاران در سطوح مختلف در سطح استان به اجرا شده است.
وی اضافه کرد: بودجه تعمیر و تجهیز کتابخانه‌های عمومی امسال در اختیار اداره کل کتابخانه‌های عمومی قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم تمامی کتابخانه‌ها را بنحو شایسته‌ای تجهیز کنیم.
یاوری در ادامه با اشاره به اینکه مدیریت یک بازی فکری است به بیان نکات و اصول مدیریتی پرداخت و بیان داشت: تلاش صادقانه، خالصانه، سماجت، پیگیری در امور مختلف به ویژه وصول 0.5 درصد سهم کتابخانه از شهرداری‌ها در مسئولیتی که شما قرار دارید بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است.
وی رئیس اداره موفق را فردی مصمم، سرسخت و با اراده معرفی کرد و تاکید کرد: هیچ‌گاه خلاقیت و نوآوری در کارها را فراموش نکرده و همواره به دنبال راه‌هایی برای ایجاد انگیزه در کتابداران باشید.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان به روسای ادارات کتابخانه‌های عمومی توصیه کرد: همواره به دنبال تکرار موفقیت‌ها باشید و بر روی دستاوردها و نه بر روی فعالیت‌ها تمرکز کنید.
وی گفت: تمامی دستاوردهای اداره کل در طول دو سال گذشته مرهون خدمات تمامی کتابداران استان بوده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول