اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد:

استفاده از ظرفیت و مقبولیت جامعه ایثارگری در مدیریت

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی استفاده از ظرفیت و مقبولیت جامعه ایثارگری را هدف مدیریت استان در برنامه‌های اجتماعی و سیاسی اعلام کرد.

استفاده از ظرفیت و مقبولیت جامعه ایثارگری در مدیریت
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی ظهر امروز در دیدار با نمایندگان جامعه ایثارگری استان اظهار داشت: تعلق خاطر عموم مردم به خانواده‌های شهدا و ایثارگران با دارا بودن حسن اجتماعی و وثوق مردم به آنان باعث انتقال خواست مردم به مسئولان و بالعکس است که باید از این امر استفاده خوبی صورت گیرد.
وی افزود: جامعه ایران به دلیل ارزشی بودن، با ارزش‌ها اداره می‌شود و توجه به این قشر به عنوان قشر مورد اعتماد مردم و مسئولان اقدامی است که دولت پیشتاز آن است و با تعریف ساز و کارهای لازم بهره‌مندی بیشتر از مشارکت آنان را فراهم ساخته است.
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب نیز در جرگه جانبازان کشور قرار دارند، افزود: توجه به جانبازان در تمام برنامه‌های رئیس‌جمهوری قابل لمس است و این حاکی از ارج و قربی است که دولت برای این طیف از جامعه ایثارگری کشور قایل است.
بیگی بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های جامعه ایثارگری تاکید کرد و گفت: ایثارگران به عنوان کسانی که دغدغه پاسداری از انقلاب و خون شهیدان را دارند نظارت آنان بر دستگاه‌های اجرایی استان را یک حسن دانست و  گفت: مجموعه استانداری نیز تلاش دارد تا جایگاه ویژه‌ای را برای این عزیزان در برنامه‌های خود لحاظ کند و این امر در قالب دیدارهای عمومی با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و توجه ویژه به آنان در ملاقات‌های مردمی نمود دارد.
وی بررسی موضوعات خاص ایثارگران در قالب بسته‌های مستدل و قابل دفاع را از نمایندگان ایثارگران خواستار شد و اضافه کرد: با تهیه این بسته‌های پیشنهادی می‌توان با مشکلات احتمالی در این حوزه آشنا و نسبت به رفع آنها از مجاری قانونی اقدام کرد.
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه خواهان توجه به ترویج فرهنگ شهادت در جامعه به ویژه در بین نسل جوان شد و گفت: روشن نگه داشتن مشعل شهادت و ایثار وظیفه ماست که باید به صورت برجسته از سوی مسئولان و رسانه‌ها مورد توجه قرار گیرد.
بیگی در خصوص اشتغال ایثارگران نیز اظهار داشت: ظرفیت‌های پیش‌بینی شده در این حوزه قابل توجه است و نرم افزارهای دولتی برای استفاده از این توانمندی‌ها طراحی شده و اجرا می‌شود.
وی همچنین افزود: مجموعه استانداری در اعطای تسهیلات اشتغالزایی به این قشر نیز توجه وِیژه‌ای دارد تا در بخش خصوصی فعالیت‌های خود را ادامه دهند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول