اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 13 استان کشور؛

نمایشگاه ادوات و محصولات کشاورزی در اردبیل گشایش یافت

خبرگزاری فارس: هشتمین نمایشگاه ادوات و محصولات کشاورزی، دامپروری، مرغداری و صنایع وابسته در اردبیل گشایش یافت.

نمایشگاه ادوات و محصولات کشاورزی در اردبیل گشایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم گشایش این نمایشگاه که عصر امروز با حضور تعدادی از شرکت‌کنندگان، صاحبان صنایع و تولیدکنندگان برگزار شد، مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل در سخنانی گفت: این نمایشگاه با حضور 13 استان کشور نظیر تهران، اصفهان، آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، زنجان، فارس، گیلان، مازندران، قم، اردبیل، همدان، قزوین و البرز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل برپا شده است.
مهدی خدمتی افزود: در این نمایشگاه که از 25 تا 29 مهر ماه دایر می‌باشد تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان محصولات متنوع کشاورزی و صنعتگران در این بخش حاضر شدند و آخرین محصولات و تولیدات خود را به معرض نمایش گذاشتند.
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه تعدادی از تولیدکنندگان برای اولین بار محصول خود را به نمایش گذاشتند که نظیر آن شامل تجهیزات آبیاری با هدف کاهش مصرف آب در بخش کشاورزی و بهره‌برداری بهینه از منابع آبی است که با تولید نوارهای قطره‌ای آبیاری امکان این کار فراهم شده است.
خدمتی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: تعدادی از شرکت‌کنندگان آخرین فناوری‌ها را در حوزه به‌کارگیری سیستم گرمایشی در تولید محصولات گلخانه‌ای به نمایش گذاشتند که با بهره‌گیری از سیستم اتوماسیون مصرف گاز تا 50 درصد تعدیل شده است.
این مسئول هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی توانمندی‌ها، ارایه آخرین فناوری‌ها در زمینه صنعت کشاورزی، دامپروری، مرغداری و صنایع وابسته اعلام کرد.
وی اضافه کرد: یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه ایجاد رقابت در بین تولیدکنندگان و فعالان عرصه است که می‌تواند نتایج خوبی را برای این بخش به همراه داشته باشد.
به گزارش فارس، مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل ادامه داد: ما همچنان برگزاری نمایشگاه‌ها را تا پایان فصل پاییز به صورت مستمر ادامه می‌دهیم و با فرا رسیدن فصل زمستان نمایشگاه‌های ما اغلب در اسفندماه برگزار می‌شود.
وی با یادآوری این‌که در شش ماهه اول سال بیش از 23 نمایشگاه برپا شده از آمادگی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برای برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در استان در آبان ماه خبر داد.
خدمتی در پایان افزود: نمایشگاه محل عرضه تولیدات و دستاوردهای جدید است که مردم با آشنا شدن آنها می‌توانند خرید مفید، مؤثر و به موقع داشته باشند.
هشتمین نمایشگاه ادوات و محصولات کشاورزی استان اردبیل از ساعت 10 صبح تا 17 عصر پذیرای حضور علاقمندان می‌باشد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول