اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

وضعیت بد مالی اجازه برگزاری برنامه‌ها فرهنگی را نمی‌دهد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در وضعیت اسفباری از نظر مالی قرار دارد، گفت: وضعیت بد مالی اجازه برگزاری برنامه‌ها فرهنگی را نمی‌دهد.

وضعیت بد مالی اجازه برگزاری برنامه‌ها فرهنگی را نمی‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی سهندی در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان، اظهار داشت: رسانه‌ای شدن چهره دانش‌آموزان و دانشجویان برای قرائت بیانیه 13 آبان، اهمیت دادن به این قشر در برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی 13 آبان است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در وضعیت اسفباری از نظر مالی قرار دارد، افزود: در صورتی‌که اعتبارات این اداره اجازه دهد در راستای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز 13 آبان برنامه‌های پیش‌بینی شده انجام می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: حوزه فرهنگ و هنر استان زنجان به دلیل مشکلات مالی هنوز برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای برنامه‌های خود انجام نداده و اگر اعتبارات اجازه دهد در راستای حمایت از هنرمندان این برنامه‌ها انجام می‌شود.
وی با ابراز ناخرسندی از وضعیت بد مالی و مظلومیت نشریات استان است، گفت: نهادهای دولتی و ارگان‌های مختلف اجازه درج آگهی‌های خود در نشریات کشوری را بدون درج در نشریات محلی ندارند، چرا که این امر صدمات زیادی را به نشریات محلی استان وارد می‌کند.
سهندی بر ضرورت انتشار آگهی‌های دوایر دولتی در روزنامه‌های محلی تاکید کرد و یادآور شد: باید با کمک‌های مالی نشریات را به نحو مطلوبی حمایت کرد.
وی با بیان اینکه برنامه‌های مناسب فرهنگی و اجتماعی باید با درج در آگهی‌های و ارائه برنامه‌ها در نشریات کمک مالی مناسبی برای آنان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: ارائه گزارش عملکرد در هفته‌نامه‌ها و روزنامه‌های محلی از راه‌های کمک به نشریات محلی است.
سهندی از آمادگی گروه‌های تئاتر استان برای حضور در جشنواره استانی و منطقه‌ای خبر داد و بیان کرد: با هماهنگی‌های لازم تئاتر میدانی نیز در میادین شهر در راستای گرامیداشت 13 آبان در استان برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مبارزه با نفس حج اکبر است، تصریح کرد: انسان دارای امیال گوناگونی است که این امیال می‌تواند انسان را از اوج قله‌های سعادت به سوی پستی و رذالت بکشاند.
وی با اشاره به مقاومت مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در حال حاضر باید با پاسداشت خون شهدا و مبارزه با جنگ نرم دشمنان همه توان خود را در این راستا به‌کار بست.
سهندی با تبریک حضور فیروز احمدی در سمت معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های مناسب در راستای توزیع اعتبارات در بیت فرهنگیان لطف بیشتری اعمال شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول