اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دفاع مقدس اجرا شد؛

برگزاری برنامه‌های فرهنگی ایثار و شهادت در زاهدان

خبرگزاری فارس: فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر (عج) تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: در هفته دفاع مقدس 9 برنامه فرهنگی به منظور توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و از خود گذشتگی در استان برگزار شد.

برگزاری برنامه‌های فرهنگی ایثار و شهادت در زاهدان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، علی زارعی با تبریک هفته حماسه‌آفرین دفاع مقدس اظهار داشت: این هفته سند اعتقاد ملت ایران به ارزش‌ها و باورهای اسلامی و انقلابی است.
وی افزود: برگزاری یادواره شهید عظیم زارعی و شهدای بسیجی کارمند ادارات شهرستان زاهدان با همکاری بنیاد شهید، برگزاری شب شعر خاطره با همکاری حوزه هنری و اجرای گفتمان‌های دینی با محوریت نقش خانواده در دفاع مقدس از جمله برنامه‌های محوری این پایگاهدر هفته دفاع مقدس بود.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر (عج)  تبلیغات اسلامی استان بیان داشت: غبار روبی و عطر افشانی قبور پاک و مطهر شهدا دفاع مقدس، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری دعای کمیل با همکاری مسجد جواد الائمه،برگزاری زیارت عاشورا با همکاری بسیج مداحان و برگزاری دعای توسل با همکاری بنیاد شهید از دیگر برنامه‌های این پایگاه بوده است.
حجت‌الاسلام علی خیور روحانی مستقر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زهک نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: از اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که سطح علمی قرآنی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان منطقه را ارتقا دهد که در همین راستا اداره تبلیغات اسلامی با همکاری سایر نهادهای مذهبی و فرهنگی محافل انس با قرانی برگزار می‌کند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول