اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سابق دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد گناباد:

مسلمان در نهادینه‌کردن فرهنگ اسلامی تلاش کنند

خبرگزاری فارس: مدیر سابق دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی گناباد گفت: هر مسلمان باید تمام سعی خود را در نهادینه‌کردن فرهنگ اسلامی در زندگی شخصی و خانوادگی و کاری خود داشته باشد.

مسلمان در نهادینه‌کردن فرهنگ اسلامی تلاش کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام رضا مدنی عصر امروز در جلسه تودیع و معارفه روسای دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه که در تالار اندیشه دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: مسئله‌ای در مورد فرهنگ اسلامی وجود دارد که نهادینه‌کردن آن وظیفه و رسالت هر مسلمانی است و باید تمام سعی خود را در نهادینه‌کردن فرهنگ اسلامی در زندگی شخصی و خانوادگی و کاری خود داشته باشد.
وی افزود: برای اسم دانشگاه آزاد اسلامی عده‌ای خدمت امام(ره) می‌روند و عرض می‌کنند که مشکل اصلی دانشگاه‌های ما این است که ریشه از لیبرال دارند و آنچه که ما انتظار داریم را ندارند، اول اینکه آزاد یعنی اینکه ورود به آن قید نداشته باشد و دوم اسلامی که قوانین آن اسلامی و با موازین شرع باشد.
وی خاطرنشان کرد: هنوز راه طولانی داریم تا به هدف تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی برسیم و امیدواریم هرچه بر عمر دانشگاه افزوده می‌شود به هدف تاسیس آن نزدیکتر شویم.
مدنی با بیان اینکه باید همت فراگیری شکل بگیرد افزود: در خوابگاه‌های دانشجویی برادران این دانشگاه که رفت و آمد می‌شد شخصیت‌هایی حضور داشتند که از لحاظ اخلاص و تقوا حرف اول را می‌زدند و انسان به آنان غبطه‌ می‌خورد چون هم در درس هم در تقوا اول بودند و هم در بین همکاران با اخلاص و متعهد بودند. 
در ادامه رئیس جدید دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: نخستین آیات وحی الهی مربوط به خواندن جهت‌دار است، خواندنی که محوریت الهی داشته باشد که امید است الگوی دانشگاه‌های ما قرار گیرد.
علی اکبری با بیان اینکه بحث تزکیه مقدم بر بحث آموزشی است افزود: در حال حاضر حدود سه هزار و 500 دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند که کار ما را سنگین‌تر می‌کنند.
وی افزود: صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی جزو بهترین صندوق‌های واحدهای دانشجویی شناخته شده است.
وی گفت: در بحث تقسیط شهریه و وام‌های کوتاه مدت و بلندمدت بیشترین کمک را به دانشگاه آزاد اسلامی دولت نهم و دهم انجام داده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول