اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تحت عنوان جام ولایت؛

برترین‏های فوتبال شاهرود معرفی شدند

خبرگزاری فارس: برترین‏های مسابقات فوتبال حلقه‏های صالحین پایگاه آیت‏الله خامنه‏ای حوزه خاتم‏الانبیا (ص) در شاهرود معرفی شدند.

برترین‏های فوتبال شاهرود معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز در این دوره از مسابقات که تحت عنوان "جام ولایت" و با حضور هفت تیم از حلقه‏های صالحین پایگاه آیت‏الله خامنه‏ای حوزه خاتم‏الانبیا (ص) شاهرود در ورزشگاه راه‏آهن شاهرود برگزار شد، تیم شهید حسین عرب‏عامری اول شد و تیم‏های معراج و شهید رنجبر دوم و سوم شدند.
در مراسم اختتامیه این مسابقات، فرمانده حوزه مقاومت خاتم‏الانبیای شاهرود در سخنانی با اشاره به اهمیت ورزش و تاکیدات مقام معظم رهبری در همین راستا گفت: امروز سلامت از مهم‏ترین شاخصه‏های یک جامعه پویا و فعال است و انجام ورزش‏های مختلف می‏تواند به رشد سلامت و امنیت جامعه در بعد سلامت جسمی و روانی کمک بسیار زیادی کند.
عباس‏علی کاظمی در ادامه با اشاره به تهدیدات نرم دشمن گفت: یکی از راه‏های مقابله با این تهدیدات، برگزاری جلسات حلقه‏های صالحین است و در این حلقه‏ها علاوه بر موضوعات اعتقادی، اخلاقی، بصیرتی و سیاسی به بحث سلامت افراد نیز توجه و انجام برنامه‏های ورزشی نیز در نظر گرفته شده است تا روحیه و جسم افراد بسیجی با طراوت و شادابی برای درک بهتر موضوعات آماده شود.
پایگاه آیت‏الله خامنه‏ای، پنج حلقه 22 نفره دارد که جلسات هفتگی ورزشی در روز جمعه با برنامه‏های مختلف پیاده‏روی، کوهپیمایی، شنا و فوتبال برگزار می‏کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول