اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

تربیت صحیح حاصل پیوند اولیا و مربیان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فردوس گفت: پیوند بین اولیا و مربیان سبب تربیت صحیح دانش‌آموزان می‌شود.

تربیت صحیح حاصل پیوند اولیا و مربیان است
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، عباس اقبال عصر امروز در آغاز برنامه‌های هفته پیوند اولیا و مربیان در جمع معلمان شهرستان فردوس اظهار داشت: عدم توجه به تربیت صحیح دانش‌آموزان یکی از آسیب‌های جدی است که ضرر و زیان آن متوجه جامعه می‌شود.
وی افزود: والدین دانش‌آموزان با ارتباط مستمر با مدرسه و مربیان می‌توانند نقش موثری در تربیت صحیح فرزندان خود داشته باشند.
اقبال تصریح کرد: پیوند اولیا و مربیان با یکدیگر نوعی هدایتگری است و مشکلات و مسائل درسی و رفتاری دانش‌آموزان از طریق این پیوند، مرتفع و برطرف می‌شود.
مسئول انجمن‌های اولیا و مربیان اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس نیز از وجود انجمن اولیا و مربیان در بیش از 98 مدرسه ابتدایی، راهنمایی و متوسطه این شهرستان خبر داد.
غلامرضا اسدی افزود: تقویت همکاری و مشارکت اولیای دانش‌آموزان در راستای ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و گسترش ارتباط دو کانون خانه و مدرسه از جمله اهداف تشکیل انجمن اولیا و مربیان در مدارس است.
وی ایجاد فضای نشاط در واحدهای آموزشی با توجه به نقش و جایگاه انجمن‌های اولیا و مربیان و همچنین اشاعه فرهنگ همکاری و ترغیب سازمان‌ها و نهادها نسبت به تعامل بیشتر در فرآیند تعلیم و تربیت را از دیگر اهداف تشکیل انجمن اولیا و مربیان عنوان کرد.
این مراسم با حضور فرماندار، جمعی از مسئولان و همچنین تعدادی از اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول