اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دو و میدانی زنجان تاکید کرد:

وضعیت مطلوب دو و میدانی زنجان در لیگ کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی زنجان با اشاره به اجبار حضور بازیکنان بومی در تیم‌های استانی گفت: تیم دو و میدانی استان زنجان در مسابقات لیگ قهرمانی کشور از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

وضعیت مطلوب دو و میدانی زنجان در لیگ کشور
نقی سالک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه تیم دو و میدانی استان زنجان در دوره نخست لیگ برتر دو و میدانی شرکت کرده است، اظهار کرد: تیم زنجان موفق به شرکت در 11 ماده دو و میدانی  لیگ برتر شده است.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره زمان انجام مرحله دوم لیگ برتر دو و میدانی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌های فدارسیون این مسابقات بعد از 15 مهرماه برگزار می‌شود.
رئیس هیئت دو و میدانی استان زنجان افزود: برای حضور تیم دو و میدانی بانوان در لیگ برتر به زودی از ورزشکاران استان رکوردگیری می‌شود.
وی تاکید کرد: هر ورزشکاری که رکوردش به نفرات اول تا ششم لیگ برتر بانوان نزدیک باشد به عضویت تیم دو و میدانی استان درآمده و در لیگ برتر اعزام می‌شود.
سالک با اشاره به اعزام تیم نوجوانان دو و میدانی استان زنجان به مسابقات کشوری گفت: تیم زنجان با هفت ورزشکار در مسابقات لیگ قهرمانی شرکت کرد و موفق به کسب مقام چهارم شد.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره زمان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانی کشور در سایر رده‌های سنی تصریح کرد: فدراسیون هنوز برنامه‌ای برای برگزاری رده‌های سنی باقی‌مانده ارائه نکرده است.
رئیس هیئت دو و میدانی استان زنجان تاکید کرد: مسابقات لیگ قهرمانی در رده‌های سنی باقی‌مانده به احتمال زیاد در شش ماهه دوم سال برگزار شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول