اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز خوستان خبر داد:

خرمشهر شهر سبز می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان از معرفی شدن شهرستان خرمشهر به عنوان شهر سبز تا پایان سال جاری خبر داد.

خرمشهر شهر سبز می‌شود
ناصر افشین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهارداشت: تاکنون عملیات گازرسانی درتمام مناطق شهرستان خرمشهر به انجام رسیده ‌است و تنها بخشی از فاز سه این شهرستان باقی مانده که عملیات در آن منطقه نیز هم اکنون در حال اجراست.
وی افزود: با توجه به پیشرفت قابل ملاحظه‌ای که در عملیات گازرسانی به مناطق خرمشهر شاهدیم، این شهر در پایان سال جاری به عنوان شهر سبز معرفی خواهد شد.
افشین با اشاره به سال‌های طولانی که مردم شهرستان خرمشهر از نعمت گاز شهری بی‌بهره بوده‌اند تصریح کرد: هیچ منطقه‌ای در این شهرستان باقی نمانده که عملیات گازرسانی در آن انجام نشده باشد و این عملیات تنها در تعداد کمی از مناطق هم اکنون در حال اجرا است.
مدیرعامل شرکت گاز خوزستان در ادامه با اشاره به میزان پیشرفت عملیات گازرسانی در مناطق شهری و روستایی خرمشهر تصریح کرد: تاکنون میزان 247 هزار و 455 کیلومتر در شبکه شهری، 150 هزار و 673 کیلومتر در شبکه روستایی و 59 هزار و 159 کیلومتر در شبکه شهری مینوشهر گازرسانی اجرا شده‌است.
وی همچنین درخصوص گازرسانی به روستاهای شهرستان خرمشهر گفت: عملیات گازرسانی تاکنون در 23 روستا در خرمشهر به اتمام رسیده و در 10 روستای دیگر نیز در حال اجراست.
افشین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عملیات گازرسانی در خرمشهر رو به اتمام است و در اکثر مناطق این شهرستان لوله‌کشی گاز تا دم در منازل رسیده‌است، اما هنوز برخی از شهروندان اقدام به استفاده از آن نکرده‌ و دلیل این کار را بالا بودن هزینه آن عنوان کرده‌اند.
مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان در پایان گفت: تمام برنامه‌های این شرکت در راستای خدمت‌رسانی به مردم زحمتکش استان خوزستان است و امیدواریم که بتوانیم وظایف خود را به یاری خداوند متعال به نحو احسن انجام دهیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول