اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بازرسان بازرگانی هرمزگان صورت گرفت؛

کشف 816 کیلوگرم مرغ تاریخ مصرف گذشته

خبرگزاری فارس: بازرسان سازمان بازرگانی هرمزگان 816 کیلوگرم مرغ تاریخ مصرف گذشته را کشف کردند.

کشف 816 کیلوگرم مرغ تاریخ مصرف گذشته
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان بازرگانی هرمزگان، معاون بازرسی و نظارت بازرگانی هرمزگان اظهار داشت: در بازرسی‌های به عمل آمده از واحدهای عمده فروشی سطح شهر بندرعباس، بازرسان سازمان بازرگانی موفق به کشف 816 کیلوگرم مرغ تاریخ مصرف گذشته شدند.
سیامک نیکان افزود: این مرغ‌های فاسد در سردخانه یکی از واحدهای عمده فروشی نگهداری می‌شد که پس از برخورد با متخلف، پرونده تخلف عمده فروشی مذکور تشکیل و برای صدور حکم نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.
وی تأکید کرد: این مرغ‌های فاسد با دستور مسئولان مربوطه و نظارت آنان معدوم خواهد شد و به‌طور قطع و یقین با افرادی که با جان مردم بازی می‌کنند به شدت و قاطعیت برخورد می‌شود.
معاون بازرسی و نظارت سازمان بازرگانی هرمزگان همچنین از مردم خواست تا قبل از خرید به تاریخ تولید، تاریخ انقضاء و شرایط نگهداری محصول دقت کنند و در صورت مشاهده موارد مشابه، مراتب را از طریق تلفن 124 به سازمان بازرگانی استان هرمزگان اطلاع دهند.
انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول