اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حذف ساخت و سازهای غیرمجاز؛

کندوان نخستین موزه زنده روستایی ایران می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اسکو گفت: با حذف ساخت و سازهای غیرمجاز کندوان به نخستین موزه زنده روستایی ایران با جلوه‌های بصری زیبای منحصر به فرد صخره‌ای بدل می‌شود.

کندوان نخستین موزه زنده روستایی ایران می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسکو، یونس فاتح در آخرین نشست هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان اسکو برای حذف بافت‌های غیرمجاز روستای صخره‌ای کندوان تاکید کرد: با حذف ساخت و سازهای غیرمجاز از بافت تاریخی کندوان صیانت می‌شود و شکوه خانه‌های صخره‌ای بیش از پیش نمایان می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه حذف ساخت و سازهای غیرمجاز در نهایت منجر به رونق گردشگری منطقه می‌شود، تصریح کرد: با اسکان ساکنان بافت غیرمجاز در محل روستای جدید کندوان خدمات دهی رفاهی سازمان‌های خدماتی نیز به اهالی سهولت می‌یابد.
در این جلسه مقرر شد، پس از ابلاغ آیین‌نامه‌های اجرایی مربوطه، اسناد کرانه‌های صخره‌ایی کندوان ظرف 48 ساعت صادر شود، همچنین بنیاد مسکن متعهد شد از متقاضیان جدید ساکن در بافت غیرمجاز کندوان برای واگذاری سکونتگاه در محل جدید روستای کندوان ثبت نام به عمل آورد.
سازمان میراث فرهنگی نیز بسترسازی لازم بر انجام الزامات قضایی احکام صادره را در خصوص حذف ساخت و سازه‌های غیرمجاز فراهم خواهد کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول