اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرگانی داخلی سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی خبر داد:

حضور 7 استان در دوره بهبافی قالی در تبریز

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی گفت: دوره آموزشی سه روزه بهبافی قالی ویژه مربیان هفت استان کشور در تبریز برگزار می‌شود.

حضور 7 استان در دوره بهبافی قالی در تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی، تراب حسنی اظهار داشت: مربیان قالیبافی از استان‌های کرمانشاه، همدان، کردستان، آذربایجان‌غربی، اردبیل و آذربایجان شرقی در این دوره شرکت کرده‌اند.
وی ادامه داد: در این دوره آموزشی که به منظور ارتقای سطح آگاهی مربیان قالی بافی، به کارگیری فارغ‌التحصیلان فرش دستباف و در راستای افزایش کمیت و کیفیت تولید فرش، انتقال آخرین تصمیمات و قوانین مربوط به فرش دستبافت، بوده است.
معاون بازرگانی داخلی سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی، آشنایی با تاریخچه فرش دستباف، مواد اولیه فرش، آشنایی با معایب فرش دستباف در هنگام بافت و بعد از آن، آشنایی با بهداشت و ایمنی کارگاه، نقشه خوانی و تطبیق مواد اولیه با نقشه، سلیقه‌یابی رنگ و ابعاد مورد نیاز بازار را، از جمله سر فصل‌های ارائه شده در این دوره آموزشی به مربیان قالی بافی عنوان کرد.
حسنی خاطرنشان کرد: در پایان دوره سه روز آموزش به بافی به مربیان پس از انجام آزمون و در صورت کسب امتیاز لازم به مربیان گواهی شرکت در دوره ارائه می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول