اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی نامه‌ای؛

نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان از رئیس جمهور تقدیر کردند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در لرستان و استاندار لرستان در نامه‌ای مشترکی خطاب به رئیس جمهور اسلامی ایرانی، از تلاش‌های خالصانه و موثر ایشان در زمینه عمران، ‌آبادانی و توسعه همه جانب این استان تقدیر و تشکر کردند.

نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان از رئیس جمهور تقدیر کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در نامه مشترک حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی و حبیب‌الله دهمرده خطاب به دکتر احمدی‌نژاد آمده است: برادر ارجمند جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌ریزی، طراحی، تلاش، کوشش و مجاهدت برای ساختن ایران اسلامی و تبدیل کردن آن به الگویی موفق در دنیا توفیقی الهی است که امروزه نصیب جنابعالی و دولت مهرورز شده است.
در ادامه این نامه آمده است: در این زمینه مردم نجیب و ولایت‌مدار لرستان که در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب، ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های امام راحل همواره آماده و سوابق درخشانی در این زمینه در کارنامه خود دارند برای پیشرفت و اعتلای این استان چشم امید به اقدامات ویژه و ارزشمند آن جناب و دیگر خدمتگزاران صدیق خود دوخته‌اند.
در بخش دیگر نامه آمده است: تلاش‌های خالصانه و مؤثر دولت مهرورز در طول سه دور سفر استانی به ویژه سفر اخیر جنابعالی برای آغاز عملیات اجرایی سه پروژه بزرگ ملی راه‌آهن دورود ـ خرم‌آباد ـ اندیمشک، راه‌آهن دورود ـ بروجرد ـ ملایر و اتصال به راه‌آهن غرب کشور و آزادراه اراک ـ خرم‌آباد که نقش اساسی و مؤثری در فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه و آبادانی استان و غرب کشور دارند، امید مردم شریف این استان را برای رسیدن به فردایی بهتر دوچندان کرده است.
در ادامه این نامه آمده است: اینجانبان نماینده ولی معظم فقیه در استان و استاندار لرستان بر خود لازم می‌دانیم از جانب عموم و اقشار مختلف مردم شهید پرور و ولایت مدار لرستان از همه تلاش‌ها و تدابیر آن رئیس جمهور لایق و ارزشمند به ویژه از سفر اخیر جنابعالی تقدیر و تشکر نماییم و ضمن آرزوی توفیق روز افزون الهی برای حضرت عالی و اعضای محترم هیئت دولت، صدور دستورات ویژه و راه‌گشای آن جناب در زمینه تحقق هرچه سریع‌تر و مطلوب‌تر پروژه‌های فوق را تقاضا نمائیم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول