اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد ارتباط مردمی ریاست جمهوری در تویسرکان خبر داد:

کمک مالی درخواست 90 درصد تویسرکانیها از رئیس جمهور

خبرگزاری فارس: معاون ستاد ارتباط مردمی ریاست جمهوری در تویسرکان گفت: 90 درصد از مطالبات مردمی در سفر چهارم رئیس جمهور و هیئت دولت به تویسرکان درخواست تسهیلات و مساعدت مالی بوده است.

کمک مالی درخواست 90 درصد تویسرکانیها از رئیس جمهور
فریدون بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت اظهار داشت: رویکرد اجرای دولت در بررسی مسائل و مشکلات مردم به صورت چهره به چهره حصار بین مردم و مسئولان را کاهش و ارتباط صمیمی و عاطفی را جایگزین کرده است که این مهم خود انگیزه حضور، تلاش و اهتمام مردم در عرصه‌های مختلف را ارتقا خواهد بخشید.
وی افزود: در مدت زمان تعیین شده در خصوص دریافت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات در حوزه‌های مختلف 7 هزار نامه به ستاد ارتباط مردمی ارجاع داده شد.
معاون ستاد ارتباط مردمی ریاست جمهوری در تویسرکان با ذکر اینکه 90 درصد نامه‌های دریافتی از اقشار مختلف مردم تویسرکان درخواست و کمک‌های مالی بوده است، خاطر نشان کرد: موضوع بسیار مهم و قابل طرح برای کالبدشکافی با توجه به میانگین آمار و داده‌ها از مطالبات درخواستی برای حمایت مالی، مصداق بارز پایین بودن درآمد سرانه مالی مردم شهرستان تویسرکان است.
وی خاطرنشان کرد: ایجاد بسترهای درآمدزایی به ویژه اشتغالزایی با دقت نظر بر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ارزشی، نیروی انسانی جوان توانمند و خلاق راهکاری راهبر و کاربردی در این راستا است، پس می‌طلبد مردم و مسئولان با تعامل و هم اندیشی برای دستیابی به این مهم با نگاهی کارشناسانه محور، اهتمام جدی داشته باشند.
بیات با اشاره به اینکه تمام نامه‌های دریافتی دارای کد ملی ثبت سامانه شبکه دولت شده است، گفت: افرادی که کد نامه درخواست از ستاد ارتباط مردمی دریافت کرده‌اند می‌توانند برای پیگیری و گرفتن پاسخ از مرجع مسئول با تلفن 111 تماس بگیرند.
وی افزود: بخشی از نامه‌های ارجاعی به ستاد که در شهرستان قابل پیگیری و بررسی بود برای پاسخگویی و حل مشکل به سازمان‌های بهزیستی و کمیته امداد ارجاع داده شد.
معاون ستاد ارتباط مردمی ریاست جمهوری در تویسرکان ابراز داشت: پاسخ نامه‌ها و مطالبات مردمی نسبت به دوره‌های قبل در یک پروسه کوتاه مدت پس از واکاوی به مردم ارائه خواهد شد چراکه تمام درخواست‌ها در شبکه دولت ثبت شده، اقدام برای پاسخگویی از سرعت بیشتری برخوردار است. 
وی در پایان یادآور شد: 25 کاربر در پروسه زمانی دو روزه در قالب ستاد ارتباط مردمی ریاست جمهوری در تویسرکان با هدف تأمین مطالبات و درخواست‌های مردم در تمام بخش‌ها با اطلاع رسانی و آگاه‌سازی به مردم ارائه خدمت کردند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول