اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی بردخون خواستار شد:

تشکیل کمیته تخصصی برای ساماندهی وضعیت بردخون

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی بخش بردخون گفت: تشکیل کمیته تخصصی برای ساماندهی وضعیت شهر و روستای این بخش امری ضروری است.

تشکیل کمیته تخصصی برای ساماندهی وضعیت بردخون
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدابراهیم سعیدی پیش از ظهر امروز در نشستی با مسئولان بخش بردخون اظهار داشت: با تشکیل این کمیته ضمن پاک‌سازی اطراف مدارس، نخاله‌های ساختمانی و زباله‌ها جمع‌آوری شود و با مالکینی که مانع پاک‌سازی زمین‌های خود می‌شوند، برخورد قاطع انجام شود.
وی با اشاره به وجود سگ‌های ولگرد در شهر و روستا افزود: قبل از این جلساتی تشکیل و برای دفع این حیوانات برنامه‌ریزی شد اما این جلسات نتیجه‌ای در پی نداشت و هر روز بر تعداد سگ‌های ولگرد افزوده می‌شود. .
سعیدی با بیان اینکه وجود سگ‌های ولگرد در مناطق مسکونی تهدیدی جدی برای بهداشت عمومی است، تصریح کرد: در اجرای بهداشت در جامعه ترویج تشویق و تجلیل از افراد سرشناس و مؤثر بهداشتی می‌تواند ثمرات بسیار خوبی داشته باشد.
مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی بخش بردخون با اشاره به موضوع منابع طبیعی و محیط زیست گفت: لازم است مسئولان ذی‌ربط اطلاعات صحیح به مردم ارائه دهند و موجب بازتاب‌های منفی در جامعه نشوند زیرا تاکنون هر انتقادی شده انعکاس خوبی بین مردم نداشته و این امر نگران کننده است.
سعیدی با بیان اینکه با کارشناسی و پژوهش دلیل حوادث را بدانیم یادآور شد: کودهای مرغی که در گذشته اثرات بسیار بدی داشت ساماندهی شده و مردم نسبت به عوارض آن آگاهی بیشتری کسب کرده‌اند.
وی با انتقاد از بی‌توجهی برخی مسئولان یادآور شد: در هفته دولت با وجود برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اما بازدید از ادارات انجام نگرفت در حالی که نیاز بود وضعیت ادارات بررسی شود و برای رفع مشکلات جاری چاره‌اندیشی صورت گیرد.
مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی بخش بردخون افزود: بارها عنوان کرده‌ایم که شورای فرهنگ عمومی باید در بخش تشکیل شود ولی با وجود ضرورت تشکل این شورا هنوز هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.
وی خاطرنشان کرد: جلسات باید نتیجه‌ها و مصوبات مثبت و مشخصی داشته باشد و مصوبات به مرحله اجرا درآیند.
مسئول جهاد کشاورزی بخش بردخون نیز در این نشست گفت: با عضویت در کمیته بهداشتی تلاش کردیم عوامل آلودگی و شیوع بیماری‌ها را جستجو کنیم که با مطالعه روی 70 درصد مزارع کشاورزی مشخص شد که بهداشت در مزارع به خوبی اجرا می‌شود و حساسیت خوبی در این عرصه وجود دارد.
امید خسروی افزود: با وجود اظهار نظرهایی در زمینه اینکه عامل همه بیماری‌ها، کود مرغی است اما باید اعلام کنیم که نخاله‌های ساختمانی، زباله‌ها و پسماندهای موجود در کوچه و معابر و لانه‌گزینی حشرات موجب شیوع بیماری‌هایی نظیر سالک در بخش بردخون می‌شود.
 وی ادامه داد: باید در این زمینه تجدید نظر کرده و نسبت به عوامل بیماری‌زا با احساس مسئولیت رفتاری واقع بینانه داشته باشیم.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول