اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خارگ قهرمان والیبال ساحلی بنادر کشور شد

خبرگزاری فارس: تیم والیبال ساحلی اداره بندر و دریانوردی خارگ، قهرمان چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی بنادر کشور شد.

خارگ قهرمان والیبال ساحلی بنادر کشور شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، در این مسابقات که با شرکت 14 تیم در دو گروه چهار تیمی و دو گروه سه تیمی برگزار شد، در دور اول تیم‌های بوشهر و خارگ به همراه تیم‌های بندر امام، آبادان، امیرآباد، نکا، چابهار و بندر شهید رجایی به دور بعدی مسابقات راه یافتند.
در مرحله یک هشتم نهایی، تیم بوشهر بر تیم آبادان چیره شد و تیم خارگ نیز در یک بازی سخت و نفس‌گیر، تیم امیرآباد را که یکی از مدعیان جدی قهرمانی بود شکست داد.
اما در نیمه نهایی تیم‌های بوشهر و خارگ به یکدیگر برخورد کردند تا تیم خارگ با شکست بوشهر فینالیست شود.
تیم بوشهر، پس از شکست از خارگ برای کسب عنوان سومی به مصاف چابهار رفت که دو بر صفر بازی را به این تیم واگذار کرد تا با عنوان چهارمی از بازی‌ها خداحافظی کند.
در فینال، تیم خارگ که در دور اول تیم نکا را شکست داده بود با اقتدار کامل و با کسب نتیجه دو بر صفر، شکست دیگری را به این تحمیل کرد تا قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.
در پایان مسابقات نیز کرامت رئیسی و ‌محمد احمدی از تیم خارگ و ایمان کرمی‌نژاد از تیم بوشهر به عنوان اعضای تیم منتخب سازمان بنادر و دریانوردی برای شرکت در مسابقات ارگان‌های دریایی انتخاب شدند.
گفتنی است، در تیم خارگ که سرپرستی و مربیگری آن را نورالله اسعدی به عهده داشت، مهردوست جمالی، کرامت رئیسی و ‌محمد احمدی به عنوان بازیکن نقش آفرینی کردند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول