اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست کاله مقابل سایپا؛

تورنمنت چهار جانبه والیبال ایران به پایان رسید

خبرگزاری فارس: پس از سه روز تورنمنت چهار جانبه، والیبال ایران با پیروزی باریج اسانس مقابل بانک کشاورزی و شکست کاله مازندران برابر سایپا به کار خود پایان داد.

تورنمنت چهار جانبه والیبال ایران به پایان رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، کاله مازندران شب گذشته در سومین دیدار خود مقابل سایپای البرز در تورنمنت چهار جانبه والیبال تهران شکست را پذیرفت و همچنین این دوره از مسابقات با پیروزی باریج اسانس مقابل بانک کشاورزی به کار خود پایان داد.
در این دوره از رقابت‌های تدارکاتی که از عصر چهارشنبه گذشته با هدف آمادگی بیشتر برای مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور به صورت دوره‌ای برگزار شد، کاله مازندران تنها نماینده مازندران بود.
تیم‌های سایپای البرز، بانک کشاورزی تهران و باریج اسانس کاشان نیز دیگر تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات بودند.
شب گذشته در حساس‌ترین دیدار این تورنمنت، کاله مازندران با نتیجه سه بر یک از سایپای البرز شکست خورد و باریج اسانس کاشان نیز در سه گیم متوالی با نتیجه سه بر صفر بانک کشاورزی را در هم کوبید.
در پایان این دوره از رقابت‌ها، باریج اسانس کاشان با سه پیروزی متوالی تنها تیم بدون شکست بوده و در مکان نخست جای گرفت و بعد آن نیز سایپا با دو پیروزی و یک شکست به جایگاه دوم دست یافت.
کاله مازندران نیز با یک برد و دو شکست به رتبه سوم رسید و بانک کشاورزی تهران نیز تنها تیم بدون پیروزی این رقابت‌ها بود.
این رقابت‌ها جنبه تدارکاتی داشت که به منظور آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان و اندیشیدن تمهیدات کادر مربیگری و فنی تیم‌ها برگزار شده بود. 
کاله تنها نماینده مازندران است که باید در دیدار هفته نخست لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در 27 مهر ماه که در تبریز برگزار می‌شود، به مصاف تراکتورسازی برود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول