اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی خبر داد:

کسب 18 عنوان بین‌المللی توسط ورزشکاران آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: 18 عنوان بین‌المللی توسط ورزشکاران استان در مدت شش ماهه نخست سال‌جاری کسب شد.

کسب 18 عنوان بین‌المللی توسط ورزشکاران آذربایجان‌شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمد شروین‌اسبقیان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن هفته تربیت‌بدنی و ورزش به تشریح برنامه‌های این اداره کل در این هفته پرداخت.
وی اظهارکرد: در هفته تربیت بدنی که از روز 26 مهر  تا دوم آبان است برنامه‌های متنوع در زمینه‌های مختلف اجرا  می‌شود.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: افتتاح پروژه‌های عمرانی، نواخته شدن زنگ ورزش، همایش‌های مختلف و نیز دیدار با خانواده شاهد و ائمه جمعه از جمله این برنامه‌ها است.
وی  در ادامه با اشاره به پروژه‌های عمرانی سال‌جاری گفت: در سال 90 بیش از 15 سالن ورزشی در استان افتتاح و در اختیار ورزشکاران قرار گرفت.
اسبقیان تاکید کرد: این سالن‌ها شامل استخر، سالن ورزشی و مجموعه‌های چند منظوره  است.
وی ادامه داد: در سال گذشته نیز 30 سالن ورزشی و مجموعه‌های مختلف از جمله استخر و سالن ورزشی ویژه جانبازان بهره‌برداری شد.
 
* بهره‌برداری از 15 سالن ورزشی در دهه فجر
مدیر کل ورزش وجوانان آذربایجان‌شرقی گفت: بهره‌برداری از 45 مجموعه ورزشی در مدت یک سال و نیم اقدامی ارزشمند است و تلاش داریم تا دهه فجر 15 سالن ورزشی دیگر به بهره‌برداری برسد.
وی اظهارکرد: در زمینه کسب موفقیت‌های ورزشی نیز آذربایجان‌شرقی شاهد رشد در 16 زمینه مورد تاکید مسئولان کشوری بوده است.
اسبقیان اظهارکرد: در سال‌جاری موضوع ساماندهی ورزشکاران نیز گام‌های بزرگی برداشته شده و در اکثر شاخص‌ها با رشد چشمگیری مواجه هستیم.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: 18 عنوان بین‌المللی توسط ورزشکاران آذربایجان‌شرقی در مدت شش ماهه نخست سال‌جاری کسب شد.
وی اظهارکرد: در زمینه برگزاری مسابقات بین‌المللی نیز شاهد رشدی 200درصدی به نسبت سال گذشته هستیم و امسال چهار مسابقه بین‌المللی در استان برگزار می‌شود که دو مسابقه تاکنون برگزار شده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول