اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش همدان در امور بانوان:

496 زن سرپرست خانوار در همدان وجود دارد

خبرگزاری فارس: مشاور مدیرکل آموزش و پرورش همدان در امور بانوان با تأکید بر لزوم رفع مشکلات زنان سرپرست خانوار گفت: 496 زن سرپرست خانوار در سطح استان وجود دارد که با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

496 زن سرپرست خانوار در همدان وجود دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، اعظم بهرامی سه‌شنبه شب در جلسه کارشناسان انجمن اولیا و مربیان استان همدان اظهار کرد: در حال حاضر 11 هزار و 892 زن شاغل فرهنگی در سطح استان مشغول به کار هستند در کنار شغل مقدس معلمی کار مدیریت خانواده را نیز عهده‌دار هستند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در سطح استان گفت: توانمندسازی زنان فرهنگی و دختران دانش‌آموز، اجرای طرح بشری در راستای اهدای کیف بهداشتی برای دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی و طرح صبای مهر به منظور کمک به دانش‌آموزان مستعد محروم از جمله اقدامات صورت گرفته در استان بوده است.
مشاور مدیرکل آموزش و پرورش همدان در امور بانوان ادامه داد: شرکت در جشنواره مهرآفرینان فاطمی با حضور 32 استان کشور از دیگر برنامه‌ها بوده که در این میان 15 استان حائز رتبه برتر شدند و استان همدان نیز توانست دو رتبه سوم را در بخش دانش‌آموزی از آن خود کند.
وی از برگزاری طرح حجاب و عفاف خبر داد و افزود: برگزاری طرح مشکاة با هدف آموزش مهارت‌های سه‌گانه برای دانش‌‌آموزان دختر، اولیا و مربیان از دیگر برنامه‌هایی است که به مرحله اجرا درآمده است.
بهرامی تصریح کرد: همکاری مستمر در کارگروه بانوان استانداری و امور خانواده از یک سو و عضویت در کارگروه امور فرهنگی و اجتماعی استانداری از سوی دیگر را می‌توان از فعالیت‌های انجام شده دانست.
وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار توجه به مسائل و مشکلات زنان سرپرست خانوار شد و بیان کرد: طبق آخرین آمار حدود 496 زن سرپرست خانوار در سطح استان وجود دارد که با مشکلات بسیاری مواجه هستند و لازم است برنامه‌ریزی مناسبی برای رفع مشکلات آنها صورت پذیرد.
مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در امور بانوان در پایان ابراز امیدواری کرد که با مساعدت مسئولان مرتبط شاهد رفع و رجوع مسائل و مشکلات زنان سرپرست خانوار باشیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول