اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خبر داد:

کسب عنوان نخست دونده قزوینی در لیگ بانوان کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: بانوی دونده قزوینی عنوان نخست 10 کیلومتر پیاده‌روی مرحله اول لیگ بانوان باشگاه‌های کشور را به خود اختصاص داد.

کسب عنوان نخست دونده قزوینی در لیگ بانوان کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان قزوین، اکبر محمودی بیان کرد: آمنه صفوی در رقابت‌های مرحله اول لیگ دو و میدانی باشگاه‌های بانوان کشور در بخش پیاده‌روی 10 کیلومتر به مدال طلا دست یافت.
وی ادامه داد: تیم دو و میدانی قزوین که با نام هتل ورزش در این مسابقات حاضر شده بود، در پایان مرحله اول با کسب یک نشان طلا و دو برنز در جای ششم قرار گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین عنوان کرد: زهرا جعفر آبادی دیگر دونده قزوینی حاضر در این رقابت‌ها بود که در بخش پیاده‌روی 10 کیلومتر در جای سوم ایستاد و زهرا مهدی طایفه در 3 هزار متر و شهلا محمودی در بخش 200 متر نیز به ترتیب عناوین سوم و پنجم را به خود اختصاص دادند.
وی در ادامه با اشاره به عنوان هفتم تیم سه‌گانه بانوان قزوین در مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور اظهار کرد: تیم سه‌گانه بانوان استان که برای اولین بار در مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور حضور پیدا کرده بود، در جایگاه هفتم ایستاد.
محمودی یادآور شد: در بخش انفرادی بزرگسالان این رقابت‌ها سمانه پیرامی با ثبت زمان دو ساعت و هفت ثانیه عنوان ششم را به خود اختصاص داد و دلارام ذاکرانی نیز با دو ساعت و 21 دقیقه عنوان نهم را به دست آورد.
وی خاطر نشان کرد: نفیسه محمدی نیز با زمان دو ساعت و 22 دقیقه عنوان یازدهم را کسب کرد و در بخش جوانان فهیمه شالی‌ها با ثبت رکورد یک ساعت و 12 دقیقه عنوانی بهتر از چهاردهمی به دست نیاورد و ریحانه رشوند نیز با یک ساعت و 14 ثانیه در جای دوازدهم ایستاد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول