اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

احیای مجدد زاینده‌رود مطالبات تمام مردم است

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: احیای مجدد زاینده‌رود از مطالبات و خواسته‌های تمام مردم کشور محسوب میشود و زاینده‌رود و موضوعات مربوط به آن برای تمام کشور اهمیت ویژه‌ای دارد.

احیای مجدد زاینده‌رود مطالبات تمام مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل قربانی صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر آب یکی از مهم‌ترین موضوعات موجود در اصفهان محسوب می‌شود و تاکنون موضوعات بسیاری در راستای جاری شدن دوباره آب به زاینده‌رود مطرح شده است.
وی به اهمیت موضوع آب به منظور ساماندهی وضعیت اصفهان اشاره کرد و افزود: مشکلات موجود در راستای فضای سبز موجود در اصفهان با جاری شدن آب به زاینده‌رود برطرف می‌شود و زنده شدن دوباره زاینده‌رود تمام شهر را زنده می‌کند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نتایج خشکی زاینده‌رود در سطح شهر تصریح کرد: خشکی زاینده‌رود ممکن است به ابنیه تاریخی موجود در اصفهان آسیب‌های جدی وارد کند و در حال حاضر این موضوع در اصفهان صورت نگرفته است.
 
*‌ آب باید به زاینده‌رود جاری شود
وی به ضرورت توجه مسئولان به این موضوع اشاره کرد و ادامه داد: مسئولان باید با برنامه‌ریزی مناسب از نتایج و آثار نا‌مناسب خشکی زاینده‌رود در سطح شهر جلوگیری کنند و جاری شدن آب به زاینده‌رود مشکلات موجود در این زمینه را کاهش می‌دهد.
قربانی تاکید کرد: در حال حاضر برخی از مسئولان اقداماتی را انجام داده‌اند که این اقدامات با منافع ملی کشور متضاد است و با مسئولیت و سوگند یاد شده توسط آنها هم‌خوانی ندارد.
وی به وظیفه مسئولان در راستای این موضوع اشاره کرد و بیان داشت: مسئولان همواره باید از منافع ملی کشور خود دفاع کنند و این افراد نباید با انجام اقداماتی برخلاف این منافع کشور را از بسیاری از منافع ملی محروم کنند.
 
*‌ مسئولان اقداماتی را برخلاف منافع ملی کشور انجام ندهند
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: مسئولان نباید با انجام اقداماتی منافع ملی کشور را دچار مشکل کنند و انجام تمام این اقدامات توسط این افراد محکوم است و تصمیم‌گیری‌ها در حوزه‌های مختلف باید با توجه به دفاع از منافع ملی کشور صورت گیرد.
وی به اهمیت موضوع آب برای تمام مردم کشور اشاره کرد و گفت: احیای مجدد زاینده‌رود از مطالبات و خواسته‌های تمام مردم کشور محسوب می‌شود و مشکلات موجود در این زمینه باید برطرف شود.
قربانی با اشاره به اینکه اصفهان به عنوان یکی از مهم‌ترین شهر‌های فرهنگی محسوب می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر یکی از مشکلاتی که در اصفهان افزایش یافته، افزایش تردد وسایل نقلیه شخصی در زمان جشن عروسی‌ها در سطح شهر و برخورد این وسایل با تابلو‌های موجود در سطح شهر است.
 
*‌برخی از مردم چهره شهر اصفهان را مخدوش نکنند
وی به نتایج این موضوع در سطح شهر اشاره کرد و افزود: مردم نباید با انجام این اقدامات چهره شهر اصفهان را مخدوش کنند و زیبایی‌های شهر اصفهان با افزایش تردد وسایل نقلیه شخصی در زمان جشن عروسی‌ها و برخورد آنها با تابلو‌های موجود در سطح شهر کاهش می‌یابد.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهروندان باید به این موضوع توجه کنند، تصریح کرد: این موضوع در شأن اصفهان و مردم اصفهان نیست و مردم باید با توجه به این موضوع مشکلات موجود در این زمینه را کاهش بدهند.
وی با اشاره به ضرورت برخورد جدی با این افراد اضافه کرد: نیرو‌های انتظامی و قوه قضائیه باید در زمان مواجه با این موضوع با این افراد برخورد کنند و از نتایج نا‌مناسب آن در سطح شهر جلوگیری کنند.
 
*‌مصوبات شورای شهر اصفهان به پالایش نیاز دارد
قربانی تاکید کرد: طرح‌های تصویب شده در شورا باید مورد پالایش قرار گیرد و افزایش این مصوبات در راستای موضوعات مطرح شده در سطح شهر مسئولان و مدیران را سردرگم می‌کند.
وی به افزایش مصوبات شورای شهر اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر مصوبات شورای شهر اصفهان در زمینه موضوعات و طرح‌های مختلف افزایش یافته است و در صورت عدم توجه مسئولان با این موضوع آسیب‌های بسیاری به اصفهان وارد می‌شود.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول