اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان مرکزی خبر داد:

راهیابی آثار هنرمندان استان مرکزی به جشنواره گلدسته‌‌‌های سپید

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی از راهیابی آثار اعضای کانون مساجد استان مرکزی به جشنواره گلدسته‌های سپید کشور خبر داد.

راهیابی آثار هنرمندان استان مرکزی به جشنواره گلدسته‌‌‌های سپید
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی، حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری گفت: 110 اثر از آثار اعضای کانون فرهنگی مساجد استان شامل شعر، نثر ادبی و داستان به جشنواره گلدسته‌های سپید کشور راه یافت.
وی تصریح کرد: این آثار متعلق به 30 نفر از شاعران و داستان نویسان عضو کانون‌های مساجد استان مرکزی است.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی خاطر نشان کرد: این آثار از کانون‌های مساجد شهرهای اراک، شازند، محلات، زرندیه، دلیجان، کمیجان و آشتیان به این جشنواره راه یافته است.
ذوالفقاری با بیان اینکه این جشنواره در سه رشته شعر، نثر ادبی و داستان نویسی به همت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار می‌شود، گفت: جشنواره گلدسته‌های سپید کشور امسال به میزبانی استان ایلام برگزار خواهد شد.
به گفته وی اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی برای شرکت در مراسم اختتامیه این جشنواره پانزدهم آبان ماه امسال اعلام می‌شود.
وی تاکید کرد: جشنواره گلدسته‌های سپید با عرضه نمونه‌های برگزیده شعر و قطعات ادبی علاوه بر تشویق شاعران و نویسندگان، زمینه را برای رشد شاعران نوجوان، جوان و نویسندگان نو قلم هموار می‌سازد و به شکوفایی استعدادها کمک کنند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول