اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد اندیمشک:

برنامه‌ریزی فرهنگی نقش کانون‌های فرهنگی مساجد را پررنگ می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک گفت: باید با برنامه‌ریزی فرهنگی در راستای پررنگ کردن نقش کانون‌های فرهنگی مساجد تلاش کنیم.

برنامه‌ریزی فرهنگی نقش کانون‌های فرهنگی مساجد را پررنگ می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، کرامت میری پیش از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اندیمشک که در اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: نقش و اهمیت ما متولیان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بسیار پر اهمیت است، از این رو با برنامه ریزی فرهنگی و با پشتکار می‌توانیم هر روز نقش کانون‌های مساجد را در جامعه پررنگ کنیم.
وی با بیان اینکه امروزه اهمیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بر کسی پوشیده نیست، خاطر نشان کرد: همه ما نقش آفرینی کانون‌ها در حوزه مساجد را به روشنی می‌بینیم و برای خیلی‌ها جا افتاده است.
میری خاطر نشان کرد: باید برای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد دستور کار فرهنگی تعریف کرد تا با اتکای بر آن دستور کار بتوان برنامه‌های مفید فرهنگی اجرا کرد.
وی با بیان اینکه میراث گران‌بهای فرهنگی پیشینیان را باید به نسل بعدی منتقل کنیم و این امر را می‌توان در فرهنگ مساجد جستجو کرد، بیان داشت: کانون‌های مساجد با استفاده از ابزار هنر می‌توانند تأثیر خوبی در انتقال فرهنگ داشته باشند و در جامعه هر روز پر رنگ‌تر نمایان شوند.
وی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی جامعه تشنه برنامه های فرهنگی است و باید تلاش کرد تا با اجرای برنامه های صحیح به جامعه هدف داد.
میری بر حل مشکلات و معضلات موجود در کانون‌های مساجد این شهرستان تأکید کرد و افزود: آسیب‌ها و مشکلات در پیش پای کانون‌ها شامل نپذیرفتن بعضی از افراد مساجد، نگاه منفی برخی از هیئت امنا نسبت به جوانان و نوجوانان، عدم تعامل در بعضی کانون‌ها میان روحانیان و مدیر کانون، عدم اختصاص فضای کافی در مساجد، موازی کاری در مساجد و .... از جمله این موارد هستند.
انتهای پیام/م30
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول