اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز در مجلس:

تبریز قطب تولید مبلمان در کشور می‌شود‌

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که تبریز در تولید مبلمان دارد رفته رفته به قطب تولید مبلمان در کشور تبدیل می‌شود.

تبریز قطب تولید مبلمان در کشور می‌شود‌
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا رحمانی بعد از ظهر امروز در نشستی با تولیدکنندگان مبلمان ‌تبریز در حاشیه بازدید از کارخانه پارمیس مبل تبریزکه در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است، اظهار داشت: تبریز سابقه دیرینه در تولید مبلمان و لوازم زینتی منازل دارد  که برای حفظ این سابقه، باید این بخش از صنعت را توسعه دهیم.
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، ظرفیت‌های آذربایجان‌شرقی و تقاضای بازار در خصوص مبلمان را بسیار زیاد دانست و افزود: مسئولان  باید با توجه به این امر در حوزه تولید مبلمان در استان اقدامات حمایتی را در پیش گیرند.
وی با تاکید بر صنعتی سازی تولید مبلمان در تبریز، ادامه داد: خوشبختانه اقدامات خوبی از سوی  کارخانه پارمیس مبل نسبت به تولید صنعتی مبلمان صورت گرفته ولی باید دقت شود تا از موازی کاری در این زمینه اجتناب شود.
رحمانی تاکید کرد: تولیدکنندگان مبلمان باید با ارائه ایده‌های جدید و طراحی‌های ابتکاری به تولید این کالای پرطرفدار بپردازند تا بتوانند با کالاهای مشابه خارجی که از کشورهایی مانند ترکیه و ایتالیا وارد کشور می‌شود، رقابت کنند.
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ابراز داشت: واحدهای تولید مبلمان باید به روز کردن ماشین آلات و تجهیز واحدهای خود به ماشین آلات مدرن را مدنظر داشته باشند تا کیفیت تولیدات خود را نیز افزایش دهند.
وی از مسئولان امر خواست در رفع موانع سر راه این صنعت از هیچ کوششی دریغ نکنند.
امیر نراقی مدیر عامل کارخانه پارمیس مبل به عنوان نخستین کارخانه تولید مبل صنعتی در کشور با ارائه توضیحاتی از روند تولید کارخانه پارمیس مبل، تولید مبل صنعتی با بالاترین کیفیت و دقت را جزو مزیت‌های تولیدات این کارخانه برشمرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول