اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه گرمسار:

مداحان برای پیشبرد اهداف انقلاب تلاش کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه گرمسار گفت: مداحان باید همه تلاش و همت خود را در راستای پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام به کار گیرند.

مداحان برای پیشبرد اهداف انقلاب تلاش کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، عباس مطهری در جمع حلقه صالحین بسیج مداحان شهرستان گرمسار اظهار داشت: یکی از تاثیرگذارترین اقشار جامعه ذاکران و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند.
وی افزود: هدف مداحان انسان‌سازی است و بنابراین باید همه تلاش و همت خود را در پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام به کار گیرند.
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار گفت: فرزندان این مرز و بوم مانند سربازان جنگ بدر هستند نه مثل سربازان جنگ صفین چون در قرآن آمده است که در جنگ بدر شما متکی به قدرت ایمان خود بودید و ما شما را پیروز کردیم اما در جنگ صفین شما خرسند از قدرت نظامی خود شدید و به همین منظور رهایتان کرده و شکست خوردید.
سرپرست تربیت و آموزش سپاه ناحیه گرمسار نیز در این جلسه گفت: مداحان باید از قدرت جاذبه خود برای جذب قلوب پاک جوانان و نوجوانان به سمت اسلام و انقلاب استفاده کنند.
حجت‌الاسلام ابوذر عامری با بیان ضرورت وجود حلقه‌های صالحین مداحان اذعان داشت: متاسفانه آسیب‌های مجالس عزاداری یکی از نقاط نگران‌کننده بزرگان دین و نظام است که مداحان می‌توانند با هوشیاری و بصیرت اصلاح‌کنندگان این آسیب‌ها هستند.
وی بیان داشت: مداحان باید در حلقه‌های نظام تربیتی صالحین، شبهات خود را رفع کنند و مسلح به روش‌های دفاع از اعتقادات شوند تا در عرصه جنگ نرم نیز نقش خود را به خوبی انجام دهند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول