اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم:

روحانیون و مداحان جم شناسنامه‌دار شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم گفت: روحانیون و مداحان جم شناسنامه‌دار شدند.

روحانیون و مداحان جم شناسنامه‌دار شدند
حجت‌الاسلام سید حسین سادات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: در دهه کرامت برنامه‌های متنوع و ارزشمندی در روستاها و شهرهای مختلف شهرستان جم تدارک دیده شده و روحانیون مستقر و روحانیون طرح هجرت نقش پررنگی در این برنامه‌ها دارند.
وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی جم تعامل بسیار نزدیکی با ادارات و نهادهای فرهنگی دارد و در مناسبت‌ها و مراسمات مختلف، برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از شناسنامه‌دار شدن روحانیون و مداحان جم خبر داد و خاطرنشان کرد: بانک اطلاعاتی فعالان عرصه‌های مختلف فرهنگی شهرستان در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود.
سادات تصریح کرد: بانک اطلاعاتی روحانیون اعم از مبلغین و مبلغات، مداحان، فعالان قرآنی در بخش‌های مختلف میزبانان روحانیون در شهرها و روستاهای شهرستان، مسئولین هیئت‌های مذهبی، وضعیت روستاها (جمعیت، فاصله تا مرکز، تعداد مسجد و حسینیه، خانه عالم، خانه قرآن، تعداد هیئت‌های ثبت شده) در آینده نزدیک راه‌اندازی خواهد شد.
وی افزود: به منظور برنامه‌ریزی بهتر برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی در سطح شهرستان، نیاز ضروری به وجود بانک اطلاعاتی فعالان فرهنگی شهرستان در بخش‌های مختلف احساس می‌شد تا ضمن برنامه‌ریزی دقیق برای هر بخش از هدر رفت زمان و امکانات در حد امکان جلوگیری شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم، همکاری فعالان عرصه‌های مختلف فرهنگی شهرستان را در این زمینه خواستار شد و آن را زمینه‌ساز انجام بهتر ماموریت‌های محوله دانست.
سادات در ادامه از اهدای قرآن کریم به خانه‌های عالم خبر داد و گفت: به همت دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی جم تعداد 200 جلد قرآن کریم به هر کدام از خانه‌های قرآن روستایی اهدا شد.
وی اضافه کرد: به منظور افزایش توان خانه‌های قرآن در اجرای دوره‌های ابلاغی و ایجاد هماهنگی بین خانه‌های قرآن در استفاده از قرآن‌های خط عثمان طه، تعداد 200 جلد قرآن چاپ جدید به خط عثمان طه برای استفاده در کلاس‌های قرآنی به خانه‌های قرآن اهدا شد.
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جم، تعداد خانه‌های قرآن روستایی ثبت شده در شهرستان را 10 باب عنوان کرد و از فعالیت یک موسسه قرآنی در شهر جم خبر داد.
سادات بیان داشت: در شرایطی که دشمنان برای ضربه زدن به اعتقادات اسلامی تلاش گسترده‌ای را آغاز کرده‌اند باید همه مسئولان در راستای گسترش فعالیت‌های فرهنگی و دینی اهتمام ورزند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول